کرمان؛

رونق به واحدهای تولیدی کشاورزی برمی گردد

واحدهای نیمه فعال باتسهیلات جدیددولتی فعال می شوند.

رونق به واحدهای تولیدی کشاورزی برمی گرددبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  بنا به اعلام روابط عمومي سازمان جهاد كشاورزي استان كرمان، احمد مسعودی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت:با توجه به فعال شدن سایت بهینه یاب جهت تامین مالی بنگاههای کوچک، متوسط و طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد و در راستای اقتصاد مقاومتی کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت اخذ تسهیلات سرمایه ثابت و یا سرمایه در گردش در سایت بهین یاب ثبت نام نمایند.

وی افزود:سود تسهیلات تامین مالی بنگاههای کوچک، متوسط و طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد، 18 درصد و مدت زمان بازپرداخت برای سرمایه در گردش یک سال (قابل تمدید) و برای سرمایه ثابت چهار سال می باشد.

مسعودی با اشاره به اینکه اولویت اصلی پرداخت تسهیلات به آن دسته از بنگاههایی تولیدی کوچک و متوسط است که عمدتا" دارای مشکلات نقدینگی بوده و از لحاظ ظرفیت تولید، دانش فنی،توان مدیریت و بازاریابی و مشکلی که مانع راه اندازی یا افزایش تولید باشد، نداشته باشند، افزود: در این راستا این بنگاهها با دریافت این تسهیلات واحد تولیدی راه اندازی و اشتغال مولد ایجاد می نمایند.

مدیرجهاد کشاورزی کرمان تصریح کرد: شرایط متقاضی شامل مجوز معتبر از وزارت صنعت معدن و تجارت و یا وزارت جهاد کشاورزی بوده و لزوما" جهت تکمیل طرح و راه اندازی و ایجاد اشتغال تا پایان سال 96 اقدام نمایند. وی در پایان اظهار داشت: در اين راستا در سال گذشته در شهرستان کرمان از بین طرحهای ثبت نام شده در سايت بهينه ياب، 89 طرح کشاورزی با مبلغ 618967 میلیون ریال در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مصوب و به بانکهای عامل معرفی که به 27 طرح مبلغ 293228 میلیون ریال نقدینگی پرداخت گردیده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار