شرکت پتروشیمی پلیمر آریاساسول در عسلویه استان بوشهر 2 گواهی 5 ستاره ایمنی و محیط زیست از شورای ایمنی انگلستان دریافت کرد.

کسب 5 نشان ایمنی به همت شرکت پتروشیمی آریاساسولبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شرکت پلیمر آریا ساسول به عنوان نخستین شرکت ایرانی فعال در حوزه نفت ،گاز و پتروشیمی موفق به کسب دو گواهی 5 ستاره در ایمنی و بهداشت و همچنین محیط زیست از شورای ایمنی انگلستان شد.

مدیرعامل آریاساسول گفت: پس از بررسی معتبرترین سازمانهای بین المللی فعال درحوزه مدیریت ایمنی و بهداشت و همچنن محیط زیست، شورای ایمنی انگلستان که با قدمتی 60 ساله در بیش از 50کشور جهان فعالیت دارد شرکت پلیمر آریاساسول را در سطح جهانی برگزید.

امیرحسین بحرینی افزود: این نشان پس از انجام بررسی های دقیق و جامع سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت و همچنین محیط زیست اعطا شد.

وی گفت: قبل از شرکت پلیمر آریاساسول ایران، شرکت های بزرگ نفتی دنیا از جمله بریتیش پترولیوم، رویال داچ شل، و فاسترویلرموفق به دریافت این نشان شده بودند.

شرکت پلیمرآریاساسول با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ششصد هزار تن اتیلن، پلی اتیلن سبک، سنگین و متوسط در رتبه بندی صد شرکت برتر ایران در سال 95 قرار دارد.

همچنین این شرکت یکی از شرکتهای پتروشیمی پیشرو در حوزه HSE ایمنی بهداشت و محیط زیست در خاورمیانه است.

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.