هم اکنون 87 درصد مردم استان زیر پوشش شبکه های تلویزیونی دیجیتال هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛،محمدرضا خلیلی زیدانلو معاون فنی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی با بیان این که برای ارتقای سطح پوشش شبکه های دیجیتال تلویزیونی دراستان با مشکل اعتبار روبه رو هستیم،گفت: برخی از فرمانداری ها در این زمینه اعتبارات خوبی تزریق کرده و به ارتقای سطح پوشش شبکه های تلویزیونی در روستاها کمک کرده اند.

وی افزود: صدا و سیمای استان تا کنون توانسته است با توجه به اعتبارات جذب شده ملی و اعتبارات جذب شده از سفر رهبر معظم انقلاب و اعتبارات استانی، 87 درصد از استان را تحت پوشش شبکه ها دیجیتال قرار دهد.

خلیلی زیدانلو به حذف شبکه های آنالوگ در استان  اشاره و اظهار کرد: قرار بود شبکه های آنالوگ به تدریج حذف و خاموش شوند اما با این وضعیت اعتبارات، برنامه ها در این باره محقق نشده است و تا رسیدن به این هدف فاصله داریم.

وی تصریح کرد: در صورتی که هر فرمانداری یک میلیارد ریال برای کمک به طرح های عمرانی ما اختصاص دهد، ما می توانیم باقی اعتبارات را تامین و به طرح ها تزریق کنیم تا به کارها سرعت دهیم و میزان سطح پوشش شبکه های تلویزیونی ارتقا یابد.

وی با تاکید بر اینکه نقاط مرزی به لحاظ ارتقای سطح پوشش شبکه های تلویزیونی باید بیشتر مورد توجه باشند، تصریح کرد: نقاط مرزی، نقاط خاص هستند که باید بیشتر مورد توجه باشند و نیاز است تا در این باره اعتبار بیشتری منظور شود.

انتهای پیام/ط

با اعتبارات جذب شده 87 درصد مردم استان تحت پوشش شبکه های دیجیتال هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
یعنی گیر ايشان فقط همين صد ميليون تومان است؟