استاندار سمنان از فعالیت یک هزار و ۸۰۰ واحد صنفی بدون پروانه کسب در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدرضا خباز در جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد ، گفت : واحدهای صنفی فاقد مجوز هر چه سریع ‌تر برای اخذ پروانه کسب اقدام کنند؛ در غیر این صورت از فعالیت این واحدها جلوگیری می‌شود.

 

محمدرضا خباز با اشاره به‌ضرورت ساماندهی واحدهای صنفی این استان ، افزود : ساماندهی واحدهای صنفی سبب بهبود روند کنترل و پایش این واحدها و افزایش فرایند نظارت بر واحدهای صنفی می‌شود که این مهم در بهبود و کنترل وضعیت بازار تأثیر بسزایی دارد.

 

وی تصریح کرد : افزایش نظم و کنترل واحدهای صنفی از طریق افزایش نظارت در صورتی امکان‌ پذیر است که واحدهای صنفی پروانه کسب اخذ کنند.

 

خباز با بیان اینکه باید واحدهای صنفی بدون مجوز هر چه سریع ‌تر برای اخذ مجوز و پروانه کسب اقدام کنند اظهار داشت : واحدهای صنفی این استان ضرورت دارد تا پایان شهریورماه امسال ساماندهی شوند.

 

وی بر ضرورت ساماندهی دست‌ فروشان نیز تأکید کرد و افزود: برای جلوگیری از بی‌نظمی و همچنین سد معبر در معبر استان باید دست‌ فروشان نیز ساماندهی شوند و این افراد برای فعالیت به بازارهای روز انتقال داده شوند.


انتهای پیام / ذ


ضرورت ساماندهی واحد های صنفی استان تا پایان شهریور ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.