عید فطر امسال مردم هرمزگانی بیش از 33 میلیارد و 100 میلیون ریال در قالب زکات فطره عام ، زکات فطره سادات و کفاره به محرومان و نیازمندان تحت حمایت مساعدت کردند .


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان گفت: مردم هرمزگانی بیش از 33 میلیارد و 100 میلیون ریال در قالب زکات فطره عام ، زکات فطره سادات و کفاره به محرومان و نیازمندان تحت حمایت مساعدت کردند .


علی الهیاری افزود: میزان زکات فطره جمع آوری شده در استان نسبت به پارسال 3 برابر بیشتر است.


وی گفت : از این میزان زکات جمع آوری شده 32 میلیارد و 800 میلیون ریال فطریه عام ، 120 میلیون ریال فطریه سادات ، 180 میلیون ریال کفاره عمد است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با اشاره به روش های نوین جمع آوری کمک های مردمی افزود : استفاده از نرم افزار «ناب» از طریق نصب آن بر روی تلفن همراه و بدون نیاز به دسترسی اینترنتی و همچنین تلفن گویای 3288 از راه های آسان مشارکت آحاد مردم در کارهای خیر به ویژه صدقات، زکات است .
علی الهیاری گفت: سال گذشته مردم هرمزگانی 10میلیارد و 400 میلیون ریال زکات فطریه به کمیته امداد پرداخت کرده اند .

وی افزود:میزان زکات پرداختی ، در روز عید سعید فطر متناسب با نیاز نیازمندان و محرومان همان منطقه به صورت نقدی بین آنان توزیع و یا به حساب آنان واریز می شود .
انتهای پیام/ر

جمع آوری بیش از 32 میلیارد ریال زکات فطریه

برچسب ها: زکات ، فطریه ، هرمزگان ، کفاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.