زهرا احمدی پور‌ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز از واحدهای صنعتی و تولیدی قم بازدید کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛زهرا احمدی پور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز از واحدهای صنعتی و تولیدی قم بازدید کرد.

وی از شرکت تولید کریستال در شهرک محمودآباد، شرکت تولید قطعات پلاستیکی و شرکت تولید مخازن فلزی در شهرک شکوهیه بازدید کرد.

در این بازدید که سید مهدی صادقی استاندار، صدرالدین موسوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، احمد ذاکری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم و جمعی دیگر از مدیران استانی در این بازدیدها رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم را همراهی می‌کردند، بازدید از واحد صنعتی سپهر آتی امیران، تولیدکننده تخصص تخصصى قطعات پلاستیکى یخچال‌فریزر از دیگر برنامه‌های سفر معاون رئیس‌جمهور بود.

همچنین احمدی پور و هیئت همراه با حضور در واحد صنعتی تولیدی سوهان محمد ( ساعدی نیا) از نزدیک با فرایند تولید سوغات استان قم آشنا شدند.

احمدی پور معاون رئیس‌جمهور صبح امروز نیز در چهارمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در تالار امام جواد(ع) ساختمان استانداری برگزار شد، شرکت و در این نشست بر فعال‌سازی ظرفیت‌های گردشگری استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی تأکید کرد.

انتهای پیام/ع

فعال‌سازی ظرفیت‌های گردشگری قم با رویکرد اقتصاد مقاومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.