مهران شاهین طبع با مسئولان باشگاه تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام به توافق رسید و در این تیم ماندگار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه هیأت مدیره باشگاه ورزشی پتروشیمی ساعتی پیش با حضور مهران شاهین‌طبع برگزار شد.

 

در این جلسه، مهران شاهین‌طبع به ارائه برنامه‌های خود برای رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و همچنین فصل جدید لیگ برتر بسکتبال کشور پرداخت.

 

شاپور یاوری، مدیرعامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام در این خصوص گفت: برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال و همچنین جام باشگاه‌های آسیا ابتدا و در مرحله نخست لازم بود تکلیف سرمربی و کادر فنی تیم مشخص شود.

 

وی بیان کرد: در این راستا امروز مهران شاهین‌طبع به جلسه هیأت مدیره باشگاه دعوت شد و همه اعضا موافقت داشتند این مربی امسال نیز هدایت تیم پتروشیمی بندر امام را برعهده داشته باشد.

 

یاوری اذعان داشت: خوشبختانه خود دکتر شاهین‌طبع نیز تمایل نشان داد که همکاری خود را با ما ادامه بدهد در نتیجه به توافق نهایی دست پیدا کردیم و امسال نیز از نعمت وجود این مربی با دانش و سرشناس بهره خواهیم برد.

 

مدیرعامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام تصریح کرد: پس از ارائه برنامه از سوی شاهین‌طبع برای بستن تیم و انعقاد قرارداد با بازیکنان مورد نظر وی اقدام خواهیم کرد.

 

شایان ذکر است؛ مهران شاهین‌طبع در دو سال حضور پیاپی خود در تیم پتروشیمی بندر امام موفق شد با این تیم در دو فصل متوالی جام قهرمانی لیگ برتر بسکتبال کشور را برای این تیم کسب کند.

 

وی همچنین توانست مقام نخست جام باشگاه‌های غرب آسیا در سال 2016 در اردن، مقام سوم جام باشگاه‌های آسیا 2016 در چین و عنوان نایب‌قهرمانی جام باشگاه‌های غرب آسیا 2017 در اردن را در کارنامه خود و تیم پتروشیمی بندر امام به ثبت برساند.

 

جام باشگاه‌های آسیا 2017 برای دومین سال متوالی در چنژو چین و اوایل مهر ماه آینده برگزار خواهد شد و فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور نیز از همان ماه آغاز خواهد خورد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.