مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي آذربايجان شرقي از آغاز معرفي واحدهاي صنعتي اين استان به بورس كالا و فرابورس ايران خبر داد.

معرفی واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی به بورس کالا و فرابورسبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سيدمرتضي نيرومند اسكويي با اعلام این مطلب اظهار كرد: در راستاي همكاري مشترك سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران با سازمان بورس كالا و فرابورس ايران حوزه معاونت صنايع كوچك اين شركت آمادگي دارد تا مشاوره و اقدام لازم جهت معرفي واحدهاي متقاضي به اين بخش را به انجام برساند.

وي ادامه داد: تامين مالي،‌ كشف نرخ عادلانه كالا، جبران خسارت فروشنده با خريدار، ايجاد اطمينان در بين طرفين معامله و مشوق هاي مالياتي از جمله مزاياي حضور در بورس كالا مي باشد.

نيرومند اسكويي اضافه كرد:‌از مزايايي حضور واحدهاي توليدي در فرابورس هم مي توان به امكان عرضه بخشي از سهام شركت در تابلو فرابورس، تامين مالي آسان و ارزان، افزايش نقد شوندگي سهام، بهره مندي از معافيت هاي مالياتي و معرفي شركت و محصولات به طيف وسيعي از اقشار جامعه و افزايش اعتبار شركت اشاره كرد.

وي گفت: متقاضيان و مديران واحدهاي توليدي استان مي توانند با مراجعه حضوري به معاونت صنايع كوچك شركت شهرك هاي صنعتي نسبت به ارايه درخواست اقدام نمايند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.