این خوراکی‌ها سر جلسه کنکور همراه خود داشته باشید/چرا در هوای گرم بیشتر عصبانی می‌شویم؟ / نوشیدنی آرامبخش برای داوطلبان کنکور/ یک لیوان «آب هویج» باطعم وبا/ دارو‌هایی که در بین نسخه‌های ایرانی‌ها جولان می‌دهدبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

کدام خوراکی‌ها را با خود سر جلسه کنکور ببریم؟
با نزدیک شدن به روز کنکور عملکرد سیستم مغزی و کاهش اضطراب اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند و مصرف برخی مواد غذایی سرجلسه کنکور حافظه را ارتقاء می‌بخشند.

فردا، آخرین مهلت دریافت کارت
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: از تعداد بیش از ۹۳۰ هزار داوطلب کنکور سراسری ۹۶، تعداد ۳۸۸ هزار نفر پرینت کارت خود را دریافت کردند.

آن چه که دانشجویان باید از پایان نامه بدانند
سوالی که دغدغه همه دانشجویان در روز‌های انتهایی ارائه پایان نامه است همگی در این مطلب برای شما به صورت دقیق ذکر شده است.

توصیه‌های شنیدنی رتبه یک کنکور ۹۵ در روز‌های پایانی
توصیه‌های شنیدنی رتبه یک کنکور ۹۵ در روز‌های باقیمانده که هم اکنون در مهمترین موقعیت زمانی قرار دارند، در مطلب زیر ارائه شده است.

چرا در هوای گرم بیشتر عصبانی می‌شویم؟
گرمای هوا اثرات منفی بر بدن می‌گذارد به همین دلیل باید راهکار‌های محافظت از بدن را بیاموزید.

مراقب باشید، این تومور‌ها ۴۰ تا ۵۰ سالگى سراغتان مى آیند
یک متخصص گوش، حلق و بینی با بیان اینکه افراد بالای ۴۰ سال مراقب تومور غدد بزاقی باشند، گفت: تومور غدد بزاقی با علائمی مانند تورم صورت در نواحی غدد بزاقی و عدم تقارن صورت بروز می‌یابد.

بعد از استاتین، آب گریپ فروت مصرف کنیم؟ 
از آنجایی که نوشیدن آب گریپ فروت بعد از استاتین‌ها درد شدید عضلانی در فرد ایجاد می‌کند به همین دلیل مصرف این ۲ نباید همزمان باشد.

خطرناک‌ترین مواد شیمیایی سرطان زا درون ضدآفتاب ها+اسامی
مصرف برخی کرم‌های ضد آفتاب به دلیل دارا بودن مواد شیمیایی سمی سبب ابتلای افراد به سرطان پوست می‌شوند.

داوطلبان کنکور شیر را فراموش نکنند

افرادی که دارای استرس کنکور هستند نباید به هیچ وجه مصرف شیر را فراموش کنند.

این اسموتی در دستگاه گوارش شما معجزه می‌کند
مصرف اسموتی‌های معرفی شده به شما کمک می‌کند تا دستگاه گوارش شما عملکرد بهتری راحت تری داشته با

جای خالی نظارت متولیان نظام سلامت برعطاری‌ها
یک متخصص تغذیه گفت: این روز‌ها دمنوش‌های لاغری با بازاریابی هرمی سلامت جامعه را تهدید می‌کنند که تلاش‌های مسئولان وزارت بهداشت در این زمینه چندان اثربخش نبوده است.

از سود روز شمار دکه‌های سیگار فروشی تا تلاش‌های کم ثمر وزارت بهداشت برای مبارزه با دخانیات!
مبارزه با دخانیات، هفته‌ای که هرساله با طرح شعار جدیدی برگزار می‌شود، اما در بیشتر موارد هم تلاش‌ها برای پیشگیری از استعمال دخانیات همچنان کم ثمر هستند، اما گره کار کجاست؟

یک لیوان «آب هویج» با طعم وبا
رئیس انجمن صنایع غذایی ایران گفت:برخی از مغازه‌های آبمیوه فروشی‌ها هویج را به صورت قطعه‌ای و غیر بهداشتی در آب نگهداری می‌کنند که سبب بروز وبا و اسهال می‌شود.

انتهای پیام/

ماهواره ای که به‌جای فضا راهی موزه شد/نسخه های طبیعی که استرس کنکور را کم می کنند/آلودگی‌های پنهان در جعبه‌های پیتزا/سبزیجات سربی در سفره ایرانی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار