معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از برگزاری مرحله استانی سومین جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور 184 دانش آموز دختر و پسر دوره متوسطه اول در سنندج خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان امروز با اعلام این خبرگفت: این جشنواره در محورهای ادبیات فارسی، پژوهش، دست سازه، زبان انگلیسی، علوم آزمایشگاهی و بازارچه های کار آفرینی و چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.
وی با اشاره به شرکت 54 هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر استان در مرحله آموزشگاهی این جشنواره گفت: در این مرحله در هر محور نفرات اول هر آموزشگاه به مرحله شهرستانی معرفی و در مرحله شهرستانی نیز در هر رشته تیم های اول به استان معرفی شدند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: مرحله استانی این جشنواره نیز از روز گذشته 12 تیر آغاز شده و طی سه روز 184 دانش آموز برای حضور در مرحله کشوری جشنواره با هم به رقابت خواهند پرداخت.
وی با بیان اینکه در پایان مرحله استانی، 10نفر به مرحله کشوری جشنواره راه می یابند، ادامه داد: مرحله کشوری این جشنواره، مرداد ماه 96 در استان خراسان رضوی و شهر مشهد برگزار می شود و از 32 استان کشور هر استان 10 نفر در 6 محور به رقابت می پردازند.
نامدار افزود: دبیرخانه جشنواره نوجوان خوارزمی در استان خراسان رضوی مستقر است و از مهر 96 نیز به مدت سه سال دبیرخانه دائمی کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی به کردستان واگذار و مرحله کشوری جشنواره در این استان برگزار می شود.
مرحله استانی سومین جشنواره نوجوان خوارزمی  فردا چهارشنبه 14 تیر در سنندج پایان می یابد.

انتهای پیام/م


رقابت 184 دانش آموزکردستانی در سومین جشنواره نوجوان خوارزمی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.