در راستای تبدیل اصفهان به شهر دوستدار کودک نماینده یونیسف در ایران از شهرداری اصفهان تقدیر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهردار اصفهان  با اشاره به تقدیر نماینده یونیسف در ایران از شهرداری اصفهان اظهار کرد: نماینده یونیسف در اصفهان حضور یافته و در حاشیه بازدید از جشنواره فیلم کودک و نوجوان از اقدامات موثر شهرداری اصفهان در زمینه تبدیل این شهر به شهر دوستدار کودک تقدیر و تشکر کرده است .

 جمالی نژادگفت: شهر دوستدار کودک یکی از مباحث بااهمیت در جهان امروز است که به شهری به مولفه های مرتبط با رفاه و آسایش کودکان اطلاق می شود و در این زمینه وزارت کشور با همکاری سازمان جهانی یونیسف نیز بررسی های لازم را انجام داده و در نهایت شهر اصفهان را به عنوان نخستین شهر دوستدار کودک در ایران معرفی کرده است.

شهردار اصفهان افزود: جشنواره بین المللی فیم کودک و نوجوان از مصادیق بارز پرداختن به موضوع کودکان است و شهرداری اصفهان در دوره اخیر تمامی تلاش خود را به کار بست تا این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری را به میزبانی شهر اصفهان برگزار کرده و با این اقدام گام مهمی در جهت تحقق اهداف خود در این زمینه بردارد.

وی تصریح کرد : در این روزهای برپایی جشنواره، شهر اصفهان حال و هوای ویژه ای به خود گرفته و از چندین روز قبل برای پذیرایی از سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان آماده و مهیا شده است. ضمن اینکه این جشنواره با استقبال چشمگیری ازسوی مردم اصفهان مواجه شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.