حیدر خلعتبری گفت: تمام سعی ما قرار گرفتن در سه تیم برتر لیگ جودو است و امیدوارم بتوانیم به این امر مهم دست یابیم.

حیدر خلعتبری کاپیتان تیم جودو تجارت گستران خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد شرایط فعلی این تیم در لیگ برتر جودو اظهار داشت:  باید عنوان کنم که خوشبختانه شرایط تیم تیم تجارت گستران خوارزمی رضایت بخش است و پس از  4سال حضور در لیگ دسته یک در سال گذشته توانستیم با درخشش ورزشکاران و کسب عنوان سومی جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را کسب کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ارزیابی اش از روند برگزاری لیگ رو امسال افزود:با توجه به تغییرات بوجود آمده در سازمان لیگ و زحمات فراوانی که مسئولان برگزار کننده رقابت ها در مورد پخش لیگ برتر جودو در سال جدید به عمل آورده اند،امیدوارم امسال سال خوبی نیز برای ورزشکاران و تیم های شرکت کننده در این رقابت ها باشد. ضمنا بدون شک لیگ با کیفیتی را نسبت به سال های گذشته با حضور ورزشکاران شاهد خواهیم بود.

کاپیتان تیم تجارت گستران خوارزمی درباره تغییرات داوری زیادی که در این یکسال اخیر شاهد بودیم،گفت:بدون شک تغییرات جدید داوری موجب شده تا کار برای ورزشکاران سخت تر شود اما در مجموع امیدوارم جودو کاران هر چه زودتر بتوانند خودشان را با شرایط جدید داوری تطبیق دهند.

خلعتبری در پایان در مورد اینکه تیم تجارت گستران خوارزمی چه رتبه ای را در لیگ امسال کسب خواهد کرد،اظهار داشت:با توجه به بودجه محدود باشگاه و جذب بازیکنان بی نام و نشان و حضور ورزشکاران ملی پوش در تیم های دیگر مقداری کار برایمان سخت است ولی نا امید نیستیم، تمام سعی مان را می کنیم تا در لیگ امسال جزء سه تیم برتر قرار بگیریم.در پایان جا دارد از مدیریت باشگاه تجارت گستران خوارزمی به دلیل حمایت و امکاناتی که در اختیار ما قرارداده اند تشکر کنم.

انتهای پیام/

آماده سازی تیم ها برای حضور در لیگ برتر جودو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار