۴۸۶ مقاله به دبیرخانه دومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در شهرکرد ارسال شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ روح الله فتاحی دبیر دومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران گفت: ۴۸۶ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس در شهرکرد ارسال و ۳۸۲ مورد آن پذیرفته شد.

وی افزود: در این کنفرانس ۲۸۲ مقاله به صورت پوستر و یکصد مقاله به صورت شفاهی ارائه می‌گردد.

فتاحی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات به این کنفرانس ۲۰ خرداد ماه بود اضافه کرد: کلیه مقالات پذیرفته شده این کنفرانس، در سایت ISC نمایه و مقالات برتر در مجله هیدرولوژی ایران چاپ می‌شود.

وی، محور‌های این کنفرانس را هیدرولوژی و مدیریت منابع آب، هیدرولوژی و انتقال آب بین حوضه ای، هواشناسی، تغییر اقلیم و هیدرولوژی، هیدرولوژی سیلاب و خشکسالی، مدلسازی در هیدرولوژی، هیدرولوژی شهری و ترابری، هیدرولوژی و محیط زیست، هیدرولوژی در کشاورزی، هیدروژئولوژی (آب‌های زیرزمینی)، هیدرولوژی برف، هیدرولوژی و اقتصاد آب و هیدرولوژی و آبخیزداری بیان کرد.

دومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران با همکاری دانشگاه تهران، مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، پایگاه استنادی جهان اسلام، استانداری چهارمحال و بختیاری، شرکت آب منطقه‌ای و ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی و حفاظت محیط زیست استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ تیر ماه جاری در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

دانشگاه شهرکرد در غرب شهرکرد (مرکز استان چهارمحال و بختیاری) و کیلومتر ۲ جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار