معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر بمب گذاری در خط لوله گاز آبشورک در بندرعباس را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالله حسن زاده در مورد اخبار و تصاویر منتشر شده مبنی بر بمب گذاری در خط لوله گاز منطقه آبشورک در بندرعباس بیان داشت: هیچگونه عملیات خرابکارانه و یا اقدامی مبنی بر بمب گذاری در استان هرمزگان صورت نگرفته است و امنیت کامل در تمامی نقاط استان حاکم است و اخبار و تصاویر منتشر شده کاملا خلاف واقع است.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی استان هرمزگان با مشارکت شرکت گاز استان هرمزگان، هلال احمر، آتش نشانی و سایر دستگاه های عضو کارگروه پدافند غیرعامل ماه گذشته اقدام به برگزاری رزمایشی در منطقه آبشورک می کند که این رزمایش با هدف مقابله با بمب گذاری فرضی در نقاط مختلف همچون خطوط انتقال گاز با مجوز اداره کل پدافند غیرعامل استانداری برگزار شد و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مربوط به این رزمایش است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان هرمزگان افزود: این رزمایش با هدف مقابله با بمب گذاری فرضی در نقاط مختلف همچون خطوط انتقال گاز با مجوز اداره کل پدافند غیرعامل استانداری برگزار شد و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مربوط به این رزمایش است.

انتهای پیام/ب

برگزاری  رزمایش با هدف مقابله با بمب گذاری فرضی  در منطقه آبشورک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.