وزیر ورزش و جوانان گفت: کارلوس کی روش مربی خوبی است و تا پایان جام جهانی 2018 روسیه سرمربی تیم ملی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مسعود سلطانی فر، درباره صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به رقابت های جام جهانی 2018 روسیه بیان کرد:کی روش مربی موفقی بوده و در مسابقات جام جهانی نتایج خوبی گرفته است. تیم ملی در رقابت های مقدماتی و با همکاری با فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان، بازیکنان و ...نتیجه خوبی گرفت و توانست مسافر روسیه شود.

وی افزود: تیم ملی با هدایت کی روش نتیجه تاریخی در رقابت های مقدماتی جام جهانی گرفت و توانست پس از 8 بازی به طور مستقیم راهی جام جهانی شود. ایران در دیدارهای مقدماتی هیچ گلی دریافت نکرد و عملکرد خوبی داشت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: برای اینکه حضور مقتدرانه ای در جام جهانی داشته باشیم، باید امکانات خوبی را مهیا کنیم و با نشستی که با مسئولان فدراسیون داشتیم، در تلاش هستیم تا امکانات را برای کی روش فراهم کنیم و درصدد هستیم تا بازی های دوستانه با کیفیتی را برای تیم ملی کشورمان در نظر بگیریم.

سلطانی فر در پایان درباره اینکه آیا تیم ملی به مرحله دوم جام جهانی صعود می کند یا خیر؟ اظهار داشت: تیم ملی جزء 2 تیم نخست صعود کننده به جام جهانی بود و باید منتظر بمانیم تا چهره دیگر تیم ها مشخص شود  وپس از قرعه کشی درباره صعود تیم ملی کشورمان نظر دهیم. کی روش تا پایان جام جهانی 2018 روسیه سرمربی ایران است و امیدوارم نتیجه خوبی در این رقابت ها بگیریم.

انتهای پیام/

تیم ملی در مقدماتی جام جهانی نتیجه تاریخی گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۴۹ ۱۴ تير ۱۳۹۶
تمدیدکن تا 2022قطر بمونه خیرشو ببینین .کی بهترازایشان .عادت کردیم وتیم رو میشناسه تا مربی جدید بیاد هماهنگ بشن جام جهانی 2022 نمیریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۱۴ تير ۱۳۹۶
زندبادکیروش بزرگ وبتزیکنان خوب هم وطنان تبریک وباکیروش ۲۰۲۲جزو۴تامیشیم خیلی کارشناسان اروپاییهم گفتن
Germany
رضائی
۲۲:۵۷ ۱۳ تير ۱۳۹۶
با سلام
آقای وزیر ورزش، لطفا به وضع ورزش دوومیدانی هم رسیدگی کنید.
باور کنید دوومیدانی هم جزو رشته های ورزشی است و نیاز به توجه دارد. مخصوصا در این برهه از زمان که تصمیمات و برخوردها قاطعانه جنابعالی با مسئول این فدراسیون شدیدا احساس می شود.
با تشکر
آخرین اخبار