برگزاری جلسه های هیئت مدیره باشگاه استقلال به دلیل مشغله کاری برخی اعضا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به هماهنگى هاى صورت گرفته در نهايت وزير ورزش و جوانان پس از مدت ها اعضاى جديد هيئت مديره استقلال را معرفى كرد.

در همين راستا اعضاى جديد طى هفته گذشته نيز نشستى را با وزير ورزش و جوانان برگزار كردند تا به اين ترتيب وضعيت مدير عامل ،رييس و نايب رييس هيئت مديره استقلال و ديگر اعضا مشخص شود.

با تمام اين تفاسير اعضاى جديد مشخص شدند و سمت هاى هر يك از اين اعضا نيز اعلام شد .هيئت مديره اى كه بيشتر كارشناسان از حضور دوشغله ها و بازنشسته ها در آن سخن گفتند.

 

بی نظمی در برگزاری جلسات هیئت مدیره استقلال

به هر ترتيب وزير ورزش و جوانان قبل از اعلام اين اعضا را رصد و بعد انتخاب و معرفى كرده است .

با تمام اين تفاسير اين روزها قرار بود نشست هيئت مديره برگزار شود كه علت لغو و تعويق اين نشست به بحث مشغله كارى برخى اعضا بر مى گردد .اعضاى جديدى كه وقت لازم براى حضور در جلسات هيئت مديره را ندارند و همين مساله امكان دارد باعث معضل بزرگ در استقلال شود

البته همان طور كه اعلام كرديم وزير ورزش و جوانان با تفکر اين افراد را انتخاب كرده و نمى توان ايرادى گرفت اما در هر صورت بهتر بود پس از ماه ها وقفه، افرادى در راس اين هيئت قرار مى گرفتند كه حداقل مشغله كارى زيادى نداشته باشند نه اينكه براى برگزارى يك جلسه ديگر اعضا معطل يك يا دو عضو باشند.

با اين وجود بحث تغييرات در هيئت مديره آن هم پس از حكم وزير ورزش و جوانان امرى غير طبيعى است اما اگر واقعا بحث دوشغله بودن برخى اعضا در آينده باعث دردسر شود به طور حتم وزارت ورزش و جوانان بايد فكرى به حال اين هيئت كند.

 

بی نظمی در برگزاری جلسات هیئت مدیره استقلال

البته ناگفته نماند اين روزها هم بحث تغيير دو عضو و ثابت ماندن دو عضو ديگر در هيئت مديره شنيده مى شود كه با همه بحث هاى مطرح شده بايد نظاره گر عكس العمل مسئولان وزارت ورزش و جوانان باشيم.

 حسن روشن پيشكسوت تيم فوتبال استقلال در واكنش به حال اين روزهاى هيئت مديره استقلال و بحث تغيير دو عضو در اين هيئت اظهار داشت: مگر با اين هيئت مديره فعلى صحبتى براى حضورشان در جلسات نشده است؟

وى ادامه داد :در ابتدا بايد بگويم با حضور افتخارى باز همان آش و همان كاسه است و اصلا اوضاع فرقى نمى كند مگر اينكه وى خط و روش خود را عوض كند و اصلا حركاتى را كه در گذشته انجام مى داده ديگر ادامه ندهد.

وى ادامه داد:به نظر من قريب و زمانى گل اين هيئت مديره هستند و از طرف ديگر جواد قراب هم ورزشى است و كار زيادى از دستش بر نمي آید و درباره ملكى نيز شنيده ام انسان خوبى است و بايد به وى براى حضور در استقلال خوش آمد بگويم .به اين ترتيب تمام صحبتم بر اين است كه اگر بنا باشد قريب يا زمانى از استقلال بروند شك نكنيد با مشكل مواجه مى شويم چرا كه تمام سنگينى و خوب بودن اين هيئت به حضور اين دو فرد است و با حضور ملكى هم اين وزنه سنگين تَر مى شود و هيئت شكل خاصى به خود مى گيرد.

 

بی نظمی در برگزاری جلسات هیئت مدیره استقلال

روشن افزود :زمانى كه قريب در بيمارستان به عيادتم آمد به او التماس كردم كه به باشگاه استقلال برود .اما باز هم مى گويم افتخارى اصلا مدير عامل حرفه اى نبود و اصلا آدم اين كاره نيست و اگر بخواهد همانند كارهاى گذشته را انجام دهد كه اصلا حضورش در هيئت مدیره فرقى ندارد.

 

انتهای پیام/

 

انتقادهای روشن علیه افتخاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار