مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به اینکه استان ما تنها استان فاقد خانه جوان در کشور است، بر توجه و همکاری اداره کل راه و شهرسازی جهت واگذاری زمین برای احداث خانه جوان تاکید کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سید محمدتقی علوی اظهار کرد: جوانان قشر موثر و مهم هر جامعه بوده و باید زیرساخت‌های مطلوب برای فعالیت آنها فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه ویژه به جوانان، افزود: دولت توجه خاصی به حوزه جوانان داشته و سعی می‌کند با اقدامات لازم مشکلات آنها را رفع کند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات و نیازهای نسل جوان نیازمند مشارکت، همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها است، خاطرنشان کرد: مسوولان و دستگاه‌ها باید در کنار هم کار کرده و با تعامل با همدیگر زمینه را برای شکوفایی و استفاده از استعدادهای جوانان فراهم کنند.

این مسوول عدم وجود خانه جوان در کهگیلویه و بویراحمد را مانعی مهم برای توسعه و شکوفایی استعدادهای جوانان عنوان کرد و بیان داشت: احداث خانه جوان در استان ما از ضروریات است.

علوی با اشاره به اینکه همه مسوولان باید در این حوزه احساس مسئولیت کرده و کار کنند، گفت: جوانان دارای انرژی و توانمندی‌های بالایی هستند که اگر مورد توجه قرار نگرفته و استفاده درست از آنها نشود ممکن است منجر به بروز رفتارهای نادرست در جامعه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان ما تنها استان فاقد خانه جوان در کشور است، بر توجه و همکاری اداره کل راه و شهرسازی جهت واگذاری زمین برای احداث خانه جوان تاکید کرد.

وی، گفت: راه و شهرسازی باید قطعه زمینی حداقل با متراژ 500 متر مربع معین و برای ساخت خانه جوان در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم با احداث چنین مرکزی گامی هر چند ناچیز در راستای خدمت به جوانان برداریم.

این مسوول با عنوان اینکه خانه جوان از موارد ضروری و مورد نیاز در استان است، گفت: ادارات مربوطه باید به این موضوع توجه کرده و همکاری لازم برای احداث چنین مکانی را داشته باشند.

علوی، گفت: 15 میلیارد ریال برای ساخت خانه جوان در استان اختصاص یافته که ابتدا باید زمین آن مشخص و سپس مواردی مانند فضا، متراژ، ابعاد، امکانات و تجهیزات آن طبق شاخص‌های مورد نظر مسوولان کشوری ساخته شود و اگر در وقت معین زمین برای ساخت این مرکز واگذار و کار ساخت آغاز نشود اعتبار تخصیص داده شده برگشت خواهد خورد.

انتهای پیام/غ

لزوم احداث خانه جوان در کهگیلویه وبویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.