استوار مجيد عسگری" مامور انتظامی يكي از ترمينال های مسافربری شهر اصفهان كه يك كيف حاوی بيش از 220 ميليون ريال تراول و طلا را پيدا كرده بود به صاحب آن تحويل داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان گفت : يكي از ماموران پليس شهر اصفهان حين گشت زني و انجام وظيفه در يك ترمينال مسافربري متوجه كيفي كه در كنار يك صندلي افتاده بود مي شود .

سرهنگ "حسن ياردوستي افزود: اين مامور وظيفه شناس و با هوش پس از در نظر گرفتن نكات ايمني درب كيف را باز مي كند كه متوجه مي شود تعداد 27 عدد تراول 500 هزار ريالي ، يک جفت النگوي زنانه ، يک حلقه پلاک طلا ، يک جفت گوشواره زنانه، دو عدد ساعت مچي طلا مردانه و زنانه،يک عدد تلفن همراه هوشمند و گذرنامه و مدارک هويتي در آن وجود دارد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه ارزش محتويات كيف بيش از 220ميليون ريال برآورد شده اضافه کرد : با پيگيري هاي مكرر كه ازسوی ماموران انتظامي مستقر در ترمينال مسافربري انجام شد بالاخره صاحب کيف پيدا و پس از انجام مراحل اداري کليه محتويات به او تحويل داده شد.

سرهنگ ياردوستي از خوشحال شدن و تقدير صاحب كيف از صحت عمل مامور پليس اصفهان خبر داد و گفت :اين کيف به صورت اماني دست او بوده که مي بايست آن را به صاحب اش مي رسانده که در ترمينال اصفهان آن را گم کرده و پس از جستجو هاي مکرر نااميد در مسير بازگشت به تهران بوده است.

رئيس پليس مرکز استان در پايان ضمن تقدير از عملكرد مامور وظيفه شناس "مجيد عسگري" و ستوانسوم "رسول عطايي" فرمانده پاسگاه ترمينال كه با اين عمل پليس اصفهان را سربلند كردند خاطر نشان كرد : رسيدن مالباخته اي به اموال اش و نقش بستن لبخند رضايت بر لبان او بهترين هديه براي پليس مي باشد و از مردم خواست همواره نكات ايمني را رعايت كنند و در صورت وقوع هر گونه مشكلي موضوع را به پليس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار