نماینده جمهوری‌خواه ایالت ویرجینیا معتقد است رئیس‌جمهور آمریکا با توئیت‌هایش رسانه‌ها را به بازی گرفته است.

نماینده جمهوری خواه کنگره خطاب به سی ان ان: ترامپ با توئیت هایش شما را به بازی گرفته استبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ «اسکات تیلور»، نماینده جمهوری خواه ایالت ویرجینیا در مصاحبه با برنامه «روز جدید»، شبکه سی ان ان گفت: رسانه‌های آمریکا باید به جای پوشش دادن توئیت‌های رئیس جمهور به مسائل واقعی بپردازند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم  رسانه‌ها دستمایه توئیت های رئیس جمهور ترامپ هستند. هر زمان که رئیس جمهور توئیتی منتشر می‌کند، واکنش رسانه‌ها بیش از اندازه است. رئیس جمهور به دنبال بهره برداری از واکنش های منفی رسانه ها است.

نماینده ایالت ویرجینیا ضمن اشاره به پوشش منفی توئیت ترامپ درباره سی ان ان اظهار داشت: آنچه من از رسانه‌ها بخصوص شما (سی ان ان) می‌خواهم این است که از حجم پوشش منفی توئیت‌های رئیس جمهور بکاهید. این درخواست نماینده کنگره از سوی مجری برنامه رد شد.

تیلور در پایان گفت: ترجیح می‌دهم رئیس جمهور برخی از توئیت هایش را منتشر نکند، اما او معتقد است انتقال پیام هایش از طریق این شبکه اجتماعی ایجاد هرج و مرج رسانه‌ای نیست.

وی در پیامی توئیتری با متهم کردن سی ان ان به تلاش برای متقاعد کردن جمهوری خواهان برای جلوگیری از حضورش در رسانه‌های اجتماعی، این شبکه را «رسانه متقلب سی ان ان» نام نهاد. او سپس فیلمی مضحک از خود منتشر کرد که در آن سی ان ان را در زمین کشتی کج ضربه فنی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار