مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 سقز از عضویت 2 هزار کودک و نوجوان در این کانون خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛کوثر الماسی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 سقز در بازدید معاون فرماندار و تعدادی از مسوولان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 شهرستان سقز از عضویت 2 هزار کودک و نوجوان در این کانون خبر داد و گفت: این تعداد اعضا در رشته‌های مختلف زیر نظر مربیان دلسوز و با تجربه آموزش می‌بینند.

 وی با بیان اینکه، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 سقز در زمینه‌های ادبی، فرهنگی و هنری به بچه‌ها آموزش داده می‌شود افزود: کودکان در طول سال به ویژه در ایام تعطیلی مدارس از امکانات این مرکز استفاده می کنند.

 الماسی بیان کرد: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بچه‌ها آموزش‌های مختلف فرهنگی و هنری داده می‌شود و از بین آنان نیز استعدادهای نهفته شناسایی می‌شوند.

 انتهای پیام/  م ح

 

 

الماسی با بیان اینکه، همواره شاهد موفقیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سقز در سطح کشور و حتی بین‌المللی بوده و هستیم، گفت: امسال دو نفر از بچه‌های نوجوان این مرکز به نام‌های آلان فاروقی و پارسا احمدزاده که در جشنواره موسیقی ارمنستان شرکت کرده بودند دو عنوان ارزشمند را کسب کردند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.