کمالی درباره آخرین وضعیت لیگ برتر فوتسال ایران گفت: برای شروع فصل جدید به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم نفرات جدید را جذب کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کمالی سرمربی تیم ارژن شیراز در مورد بازی روز سه شنبه تیم فوتسال ارژن شیراز با آتلیه طهران قم گفت: ما به دلیل مشکلات مالی تمریناتمان را دیر شروع کردیم و نتوانستیم بازیکن جدیدی جذب کنیم و به همین دلیل سعی کردیم برای فصل جاری از بازیکنان جدید استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: بازی سختی در قم در پیش داریم، تیم آتلیه یکی از تیم‌های خوب فوتسال ایران است و بازیکنان با استعدادی دارد.

سرمربی تیم ارژن شیراز افزود: ما در این مسابقه تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و نتیجه لازم را کسب کنیم.

کمالی گفت: اگر ما ادعای حرفه‌ای بودن داریم، باید حرفه‌ای عمل کرده و قانون را رعایت کنیم، هیچ وقت نباید فراتر از قانون عمل کنیم و به جای بی قانونی‌ها و مسائل حاشیه‌ای، به فوتسال کمک کنیم.

وی همچنین در مورد غیبت تیم دبیری تبریز در لیگ برتر تصریح کرد: ما از نبود تیم دبیری در لیگ برتر ناراحت هستیم و‌لی کاش بزرگان فوتسال در این مسئله ورود می‌کردند تا این تیم در لیگ برتر حضور داشته باشد.

سرمربی تیم ارژن شیراز اضافه کرد: امسال تیم ملی برنامه پُر کار و شلوغی دارد و به علت همین موضوع لیگ ما زودتر از همیشه شروع شد، اگر ما در فوتسال تعامل بیشتری داشته باشیم، قطعا موفق می‌شویم بنابراین باید همه دست در دست هم دهیم و به تیم ملی کمک کنیم تا به اهداف و برنامه‌های خود برسد و موفقیت تیم ملی، موفقیت فوتسال ایران است.

انتهای پیام/ن

حاشیه ها و مشکلات لیگ برتر فوتسال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار