جشنواره فرهنگی و ورزشی جانبازان نخاعی امام خمینی (ع) با حضور نود نفر از جانبازان نخاعی در ده رشته ورزشی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهدخلیل‌الله کاظمی معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: طی سال‌های متمادی در قالب‌های مختلف، حمایت‌های از این عزیزان در قالب‌های بهسازی و فضاسازی ضلع جنوبی آسایشگاه که دریاچه جنوبی پارک پذیر را شامل می‌شود، صورت پذیرفته است.


وی افزود: ساختمانی با زیر بنای ۱۰۰۰ مترمربع در حال ساخت است و مجموعه ورزشی که هم‌اکنون در آن مسابقات صورت گرفته برای این افراد ساخته شده است.


معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: طی بازدیدی که در روز جانباز امسال صورت گرفت درخواست مسابقاتی در قالب جشنواره ماه مبارک رمضان از سوی جانبازان صورت گرفت و انجام آن کمتر کاری بود که می‌توانست برای این عزیزان انجام شود.


کاظمی افزود:مسابقات در ۱۰ رشته بسکتبال، دارت، تیراندازی و ... با حضور ۹۰ نفر برگزار شد؛ همچنین از این ۱۰ رشته ۱ رشته مختص همسران این جانبازان در قالب مسابقات دارت و ۱ رشته مختص کارکنان این مجموعه برگزار شد و برای تقدیر و تشکر از این عزیزان مراسم اختتامیه‌ای برگزار شد و به مقامات اول تا سوم هر رشته هدایایی اهدا گردید.


وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حال جمع‌آوری بانک اطلاعاتی از جانبازان هستیم تا بتوانیم در امر خدمت‌رسانی جهت سهولت رفت و آمد این بزرگواران، فضاسازی مناسب فضای سبز اطراف منازل و مواردی که در مواقع حوادث و بحران نیاز آنان است را برآورده نماییم.


انتهای پیام// ز.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار