شهردار اردبیل گفت: فاز اول پروژه عظیم میدان قدس اردبیل که به میدان بیضی شکل معروف است، تا آخر تیرماه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل در جریان بازدید اعضای شورای ترافیک شهرستان اردبیل از پل قدس اظهار کرد: با همراهی فرماندار اردبیل جلسه شورای ترافیک شهرستان اردبیل را در کارگاه احداث پل قدس برگزار کردیم تا در آستانه تکمیل این پروژه محدودیت‌های ترافیکی با هماهنگی پلیس راهور و سایر مسؤولان مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پیشاپیش از شهروندان اردبیلی، مسافران و گردشگرانی که در مسیر تردد پل قدس و خیابان‌های همجوار آن دچار مشکل می‌شوند، عذرخواهی می‌کنیم، تصریح کرد: اجرای هر پروژه سختی‌های خاص خود را دارد که قطعاً با افتتاح آن این سختی‌ها و تلخی‌ها جای خود را به خوشحالی و شیرینی می‌دهد.

شهردار اردبیل گفت: با این وسعت کار که اولین تجربه در سطح استان اردبیل است، عملیات عمرانی وسیعی با حجم بالای ریالی، فنی و اجرایی در حال انجام است که امیدواریم با همراهی همه دستگاه‌ها و پیگیری مسؤولان شهرداری اردبیل در حداقل زمان این پروژه به نتیجه برسد.

لطف‌اللهیان محدودیت فصل کاری و حضور گردشگران را در اردبیل یادآور شد و افزود: علی‌رغم همه این شرایط خاص ما باید تلاش کنیم تا از فصل کاری بهترین استفاده و بهره را ببریم تا این پروژه در مدت زمان تعیین شده به نتیجه رسیده و تکمیل شود.

وی با بیان اینکه پل قدس اردبیل با معماری ویژه به نماد شهر اردبیل تبدیل می‌شود، بیان کرد: جالب است همزمان با اجرای این پروژه، کارگاه تولید تیرهای فلزی در تهران فعال است و سعی بر این است تا به سرعت پروژه اجرا شده و هموطنان از آن استفاده کنند.

لطف‌اللهیان از تکمیل و افتتاح فاز اول این پروژه و میدان بیضی شکل آن خبر داد و اضافه کرد: همان طوریکه در بازدیدهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار، فرماندار اردبیل و سایر مسؤولان قول دادیم، امید می‌رود تا پایان تیرماه فاز اول این پروژه که یک میدان بیضی شکل است، تکمیل شده تا از بار ترافیکی این منطقه کاسته شود.

در جلسه شورای ترافیک شهرستان اردبیل که با حضور اعضا در کارگاه احداث پل قدس اردبیل برگزار شد، سالاروندی مدیر پروژه به سرعت اجرای خوب پروژه پل قدس اشاره کرد و گفت: ما برای عملیات خاکریزی و همسطح‌سازی برخی از مسیرهای اطراف پل قدس نیازمند اعمال ممنوعیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به این پروژه هستیم که امیدواریم از فردا به مدت دو هفته با همکاری پلیس و با اعمال محدودیت‌ها این کار در دستور عملیات اجرایی قرار گیرد.

در این جلسه بر اطلاع‌رسانی گسترده از طریق رسانه‌ها برای اعمال محدودیت‌های ترافیکی و ضرورت استفاده هموطنان از وسایط نقلیه عمومی و همچنین انجام برخی از کارها به صورت شبانه‌ تاکید شد .

 

انتهای پیام/ح

اعمال محدودیت های ترافیکی در اجرای پروژه پل قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.