ملی پوش پرش ارتفاع کشورمان گفت:پیش بینی کسب مدال سخت است اما امیدوارم تمام ورزشکاران کشورمان پس از مسابقات قهرمانی آسیا دست پر به کشور باز گردند.

کیوان قنبرزاده در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت فعلی اش برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت:خدا را شکر در وضعیت خوبی به سر می برم و در طول این مدت تمرینات خوبی را زیر نظر مربی ام پیگیری کرده ام و تا حدود زیادی به اون اهدافی که مدنظرم بوده دست یافته ام و امیدوارم در روز مسابقه هم بتوانم با انگیزه ظاهر شوم.

وی درباره عملکردش در مسابقات جام کازانف گفت:به هیچ وجه از رکوردی که در قزاقستان به ثبت رساندم رضایت ندارم ولی این را هم باید بگویم که در طول مسابقه باران می بارید و همین امر موجب شده بود تا نتوانم پرش های خوبی را انجام دهم اما امیدوارم در رقابت های دو و میدانی قهرمانی آسیا شرایط تغییر کند و بتوانم نتیجه خوبی را در این مسابقات کسب کنم.

عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان ادامه داد:متاسفانه حسین شایان به دلیل مشکلاتی که برایش بوجود آمده نمی تواند من را در این سفر همراهی کند و مجبورم بدون مربی عازم رقابت های دو و میدانی قهرمانی آسیا شوم.

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا در پاسخ به این سوال که آیا با وجود حریفان سر سخت به دنبال کسب مدال است یا خیر،گفت:تمام حریفان سخت هستند و برای کسب مدال پا به این مسابقات می گذارند البته همه چیز بستگی به شرایط روز مسابقه دارد ولی من هم با توجه به رکوردم از شانس زیادی برای کسب مدال برخوردارم و امیدوارم با توجه به تمرینات خوبی که در ماه های اخیر انجام داده ام به این هدف برسم.

ملی پوش پرش ارتفاع کشورمان در پایان در مورد اینکه ورزشکاران چند مدال را در هندوستان کسب خواهند کرد،اظهار داشت:پیش بینی کسب مدال سخت است اما امیدوارم تمام ورزشکاران کشورمان پس از مسابقات قهرمانی آسیا دست پر به کشور باز گردند.

انتهای پیام/

بدون مربی عازم هندوستان می شوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار