مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: پیش نویس طرح ساماندهی ۹۰ روستای میزبان «گاندو» یا همان تمساح پوزه کوتاه تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،نیره پورملایی مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پیش نویس طرح بررسی و ساماندهی روستاهای اطراف و درون منطقه حفاظت شده «گاندو» که به نام روستاهای میزبان شناخته می شوند، پس از تهیه و ارائه با همکاری و هم فکری دستگاه های ذیربط مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه موضوعات متنوعی در خصوص ساماندهی روستاهای میزبان، مطرح و بر اساس مصوبات جلسه در دستور کار قرار گرفت که آن از جمله می توان به مواردی از قبیل، تهیه طرح جامع و پایدار آب آشامیدنی این روستاها، تسهیل و ترکیب نمودن مجوزهای بوم گردی و صنایع دستی، تهیه اطلس گردشگری منطقه، تهیه ونصب تابلوهای هشدار دهنده و راهنما و آموزش جوامع محلی اشاره کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در جلسه طرح ساماندهی روستاهای میزبان «گاندو» فرمانداران شهرستان های چابهار و سرباز، مدیران کل دفتر امور روستایی استانداری، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، جهاد کشاورزی و نمایندگان سایر دستگاه های اجرایی حضور داشتند.

انتهای پیام/ع

طرح ساماندهی روستاهای میزبان گاندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار