بازیگر هلندی فیلم «روزی که پدر شاخ و برگ درآورد» گفت:این فیلم می خواست، کودکان را با مفهوم پناهندگی بعنوان یکی از موضوعات روز دنیا آشنا کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سلست هولشیمر' دیروز در نشست رسانه ای این فیلم در حاشیه برگزاری سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان افزود: اگرچه این فیلم، جنگ را به تصویر می کشد، اما اثری در باره کودکان است و صورت تعدیل شده جنگ را نشان می دهد.

بازیگر نوجوان این اثر سینمایی گفت: فیلم «روزی که پدر شاخ و برگ درآورد» جامعه هدفی به نام مدرسه داشت و باید طوری ساخته می شد که در مدارس هم مورد استقبال قرار بگیرد.

وی افزود: این فیلم می خواست، کودکان را با مفهوم پناهندگی بعنوان یکی از موضوعات روز دنیا آشنا کند.
بازیگر فیلم «روزی که پدر شاخ و برگ درآورد» در باره بهترین صحنه های این فیلم گفت: صحنه هایی از فیلم را که کاراکتر در کنار پدر و مادرش قرار داشت، بسیار دوست داشتم.

هولشیمر با اشاره به استقبال مردم هلند از اکران عمومی این اثر گفت: مطمئن نیستم اما فکر می کنم مردم هلند این اثر را دوست داشتند و مجلات نیز نکات مثبتی را در باره آن نوشتند و بطورکلی فیلمی لذت بخش با صحنه های عاطفی بسیار بود.

وی گفت: پنج هزار یورو برای بازی در این فیلم دستمزد دریافت کرده است.
هولشیمر گفت: می خواهم بازیگری را ادامه دهم.

وی اظهار کرد: برخورد بچه های ایران بسیار خوب بود و آنها بسیار مهربان هستند و 2 فیلم هم در جشنواره اصفهان دیدم که یکی از آنها «پایان رویاها» بود که آن را دوست داشتم.
بهمن نورایی ترجمه و رضا درستکار، اجرا و کارشناسی این نشست را بر عهده داشتند.
نشست رسانه ای فیلم «روزی که پدر شاخ و برگ درآورد» با حضور سلست هولشیمر بازیگر هلندی این اثر سینمایی، در سالن چشم انداز هتل کوثر اصفهان برگزار شد.

فیلم سینمایی«روزی که پدر شاخ و برگ درآورد» The day my Father became a bushبه کارگردانی 'نیکول ون کیدونک' است.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، جمعه گذشته با پخش آثار سینمایی در اصفهان آغاز به کار کرد.

 

انتهای پیام/م

 

در ساخت فیلم برای کودکان،واقعیت های جنگ باید تعدیل شو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.