تام کارپر معتقد است ترامپ با توئیت‌های مکرر به موقعیت خود و دولتش ضربه می‌زند.

سناتور دموکرات: ترامپ با پایین آوردن بقیه خود را بالا می‌بردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ «تام کارپر»، سناتور دموکرات ایالت دلاوِر آمریکا در مصاحبه با شبکه ان بی سی ضمن اشاره به توئیت توهین آمیز ترامپ به مجری شبکه ام اس ان بی سی گفت: رئیس جمهور ترامپ با توئیت‌های مکرر به خود و دولتش صدمه می‌زند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رئیس جمهور شرایط را برای دموکرات‌ها سخت‌تر می‌کند، گفت: رئیس جمهور شرایط را برای خودش سخت‌تر می‌کند. مهمترین عنصر در موفقیت هر دولت بزرگ یا کوچک، سازمان، مدرسه و هر چیز دیگری، «رهبری» است. در آموزش‌های نیروی دریایی به سربازان گفته می‌شود با پایین آوردن و کوچک کردن دیگران خود را بالا نبرید؛ رویه‌ای که ترامپ به عنوان فرمانده کل نیرو‌های مسلح به آن عمل نمی‌کند.

این سناتور دموکرات ادامه داد: ترامپ از این پس با شرایط دشواری برای استخدام نیرو‌های کارآمد مواجه می‌شود. او به خود و دولتش آسیب می‌زند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اغلب از توئیتر برای حمله به رسانه‌ها و مخالفان خود استفاده می‌کند. وی در توئیت اخیر خود به مجری ام اس ان بی سی توهین کرد و بار دیگر شبکه سی ان ان را به باد انتقاد گرفت.

انتهای پیام/

انتقاد سناتور دموکرات از توئیت‌های توهین‌آمیز ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار