فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از کشف 230 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف 230میلیون ریال کالای قاچاقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ، سرهنگ ماشاالله ملائی گفت: مأموران این فرماندهی دراجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،هنگام کنترل خودروهاي عبوری به دو دستگاه خودرو وانت سایپا و پژو پارس که از استانهای جنوبی به شهرهای مرکزی در حرکت بودند مشکوک شدند و خودروها را متوقف و به لاين بازرسي هدايت کردند.

وی افزود:مأموران دربازرسی ازخودروها116کیسه برنج خارجی ،626 بسته چای ، يك هزارو چهارصدوشصت و چهار قوطی انواع نوشابه انرژی زا و 56 بطری انواع شربت و کمپوت قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش تقریی کالای كشف شده بالغ بر 230میلیون ریال می باشد، گفت : در اين زمينه دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگير و به مرجع قضايي معرفي شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده ویا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و مواد مخدر مراتب را سریعا به مرکز فوریتهای پلیسی 110اطلاع داده و با همکاری صمیمانه خود در جهت ساختن جامعه ای امن و سالم و پاک برای خود و فرزندانمان و ایجاد فضای کار و اشتغال و تولید و به چرخش افتادن چرخه اقتصاد کشور پلیس را یاری و همراهی نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار