فرماندار خرم‌آباد:

کمیته دفاع غیرعامل در ادارات خرم آباد فعالیت خود را اجرایی کند

کمیته دفاع غیرعامل در سراسر استان به ویژه خرم آباد باید به صورت مستمر فعالیت خود را انجام دهد و به صورت کلی و جزئی در دستور کار تمام ادارات قرار بگیرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اسد عبداللهی صبح امروز در جلسه کارگروه دفاع غیرعامل اظهار داشت: اقدامات مربوط به دفاع غیرعامل با به صورت مستمر انجام شود؛ برنامه‌های مربوط در این زمینه نیز باید توسط اعضای شورای دفاع غیرعامل تدوین شده و سپس بعد از بررسی به شورای تامین ارائه تا به مرحله تایید و اجرا برسد.

فرماندار خرم‌آباد، با اشاره به اینکه وجود تروریست‌ها برای کشور ما یک خطر و تهدید جدید به حساب می‌آید افزود: در این رابطه کمیته دفاع غیرعامل در سراسر استان باید به صورت مستمر فعالیت خود را انجام دهد.

عبدالهی با تاکید به اینکه بعضی دستگاه‌ها باید به صورت صد در صد آمادگی رویارویی با مواقع بحرانی را داشته باشند، خاطرنشان کرد: مابقی دستگاه‌ها نیز لازم است تا نسبت به اقدامات خود حداقل تا 50 درصد عمل کنند.

وی با بیان اینکه بساط داعش در حال برچیده شدن است و بسیاری از کشورها در حال پاکسازی وجود داعش هستند، گفت: این گروهک تروریستی عقیدتی است و تا سال‌های زیاد به صورت کامل از بین نمی‌رود.

فرماندار خرم‌آباد بی هویت بودن گروهک تروریستی داعش را مهم‌ترین علت تشکیل این گروهک دانست و عنوان کرد: این گروهک‌ها برای به دست آوردن هویت از هر ابزاری استفاده می‌کنند و باید برای مقابله کردن با آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

عبدالهی عنوان کرد: بسیاری از اعضای داعش جز مردم کشورهایی هستند که ادعای حقوق بشر دارند، اما دست به اقدامات غیر انسانی می‌زنند.

وی با اشاره به لزوم اهمیت ادارات به دفاع غیرعامل گفت: دفاع غیرعامل اهمیت زیادی دارد و باید به صورت کلی و جزئی در دستور کار تمام ادارات قرار بگیرد.

انتهای پیام/پ

برگزاری مسابقات کاراته یادواره «شهدای تروریستی تهران» در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.