رئیس مركز سیمای استان‌های صدا و سیما گفت: تابستان امسال مراكز استانی صدا و سیما، برنامه‌های متنوعی برای مخاطبان خود پخش می‌كنند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ سیدعباس فاطمی در  نشستی با مديركل و مديران صدا و سيمای لرستان به در دست ساخت بودن 31 سریال در شبكه‌های استانی و رویكرد صدا و سیما در تولید و پخش برنامه‌های فصل تابستان اشاره كرد و گفت: در تولیدات برنامه‌های فصل تابستان علاوه بر توجه به اوقات فراغت و جذابیت آنتن باید از كنداكتور هوشمند نیز استفاده شود.

فاطمی در نشست تخصصی مدیران تأمین و پخش شبكه‌های استانی كه به میزبانی مركز لرستان برگزار شد، گفت: بر اساس تقسیم‌بندی‌های انجام شده در معاونت امور استان‌ها مركز لرستان یكی از پنج قطب تولید انیمیشن كشور است.

وی گفت: كسب رتبه اول مركز لرستان از نظر رضایت، اعتماد مخاطب و رونمایی از كتاب سند چشم‌انداز شبكه افلاك در افق 1405 ثمره مدیریت، تلاش و برنامه‌ریزی دقیق این مركز است.

وی با اشاره به اهمیت حضور در فضای مجازی، حضور در فضای مجازی را مكمل تولیدات رسانه ملی دانست و افزود: بایستی از بسته‌های كوتاه اطلاع‌رسانی و خلاصه تولیدات در فضای مجازی استفاده و پخش شود.

بازوند مدیركل صدا و سیمای لرستان نیز، مخاطب محوری تولید برنامه‌های مستند، سریال‌ها و انیمیشن‌های فاخر با رویكرد تولید، اشتغال، اقتصاد مقاومتی و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری استان را از رویكرد صدا و سیما در برنامه‌سازی دانست و افزود : تولید سریال 13 قسمتی نزدیكی‌های بهشت، مستند بوم نگار از اشترانكوه و حیات وحش زاگرس در تكمیل این رویكرد است.

بازوند با اشاره به تهیه 20 مستند با رویكرد ایجابی و سلبی با موضوع اقتصاد مقاومتی افزود: تولید سریال دوازده قسمتی دو برادر با موضوع زندگینامه برادران میرشاكی دو سردار شهید لرستانی دفاع مقدس و همچنین همكاری در تنظیم اطلس دفاع مقدس استان از دیگر برنامه‌های در دست ساخت صدا و سیمای مركز لرستان است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار