با تکمیل و احداث خط لوله آب هزار قطعی مکرر آب در مناطقی از آبادان و اروندکنار و چوئبده رفع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛علیرضا خلیلی نیا رئیس اداره امور آب و فاضلاب آبادان در خصوص دلائل قطعی های مکرر آب در مناطق یاد شده و اروندکنار و چوئبده افزود: آب مورد نیاز مناطق و شهرهای باد شده از سه تصفیه خانه دیری فارم، تصفیه خانه طرح جامع و ایستگاه ۱۱ تولید می شود.

وی با بیان اینکه از تصفیه خانه های یاد شده به عنوان ایستگاه پمپاژ نیز استفاده می شود، اظهار کرد: سرریز آب این سه تصفیه خانه وارد تلمبه خانه جمشید آباد شده و از آنجا به عنوان یک ایستگاه توزیع کننده، آب را برای مناطقی همچون بهمن، ذوالفقاری، اروندکنار و چوئبده تقسیم می کند.

خلیلی نیا تصریح کرد: در مناطقی که آب مورد نیازشان از تلمبه خانه جمشید آباد تامین می شود در فصل تابستان که اوج مصرف است، با کمبود آب مواجه می شوند.

رئیس اداره آبفا آبادان گفت: از آنجائی که شبکه آب انتقالی که آب را به تصفیه خانه جمشید آباد می رساند، شبکه توزیع است نه انتقال، آب به اندازه کافی به تصفیه خانه جمشید آباد نمی رسد.

خلیلی نیا افزود: با احداث و بهره برداری از خط انتقال آب هزار به تصفیه خانه جمشید آباد که طبق قول مجری طرح تا دو ماه دیگر به اتمام می رسد، مشکل قطعی آب رفع می شود.

وی با اشاره به بهره برداری از این خط انتقال در هفته دولت تصریح کرد: بر این اساس با تکمیل و بهره برداری از این خط، آب بدون برداشت از تصفیه خانه فیه به تصفیه خانه جمشیدآباد می رسد.

رئیس اداره آبفا آبادان گفت: با این اقدام مناطق یاد شده و اروندکنار و چوئبده با مشکل آب مواجه نمی شوند.

خلیلی نیا گفت: افتتاح خط لوله انتقال هزار سبب پایداری آب  و رفع مشکل قطعی های مکرر آب در مناطق بهمن و ذوالفقاری آبادان و اروندکنار و چوئبده می شود.

انتهای پیام/د

رفع مشکل قطعی مکرر آب در شهرستان آبادان با تکمیل خط هزار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۳۵ ۱۸ تير ۱۳۹۷
ما روزی سه مرتبه آب منزلمون قطع میشه ذوالفقاری هستیم