نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گقت: طرح سؤال از رئیس‌جمهورسیاسی نیست، نمایندگانی که امضایشان را در طرح سؤال از رئیس‌جمهور پس بگیرند به مردم معرفی می‌کنم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه حزب مردم‌سالاری نیشابور گفت: تمام کسانی که سؤال از رئیس‌جمهور برای مشکل سرمایه‌گذاران کاسپین را امضا کرده‌اند، ۷۵ نفر بوده‌اند و هر کس که امضایش را پس بگیرد به مردم معرفی خواهم کرد.

وی با بیان اینکه طرح سوال از رئیس جمهور به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده است افزود: من این سؤال را امضا کرده‌ام، به خون پدر شهیدم قسم می‌خورم این اقدام من به دلیل مسائل سیاسی نیست.


نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم امضای سؤال از رئیس‌جمهور برای حل مشکل سرمایه‌گذاران کاسپین توسط کواکبیان گفت:آقای کواکبیان نماینده مردم استان خراسان رضوی نیستند، ولی برای من درد است که مشکل موسسه‌های پدیده، کاسپین و ثامن‌الحجج از این استان آغازشده است.

چنارانی افزود: دبیر حزب مردم‌سالاری همسو با دولت است، بنابراین این اقدامات را نمی‌پسندد.

وی گفت:رئیس‌جمهور به‌عنوان پدر دلسوز باید جوابگو باشد.

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هم در ادامه این جلسه گفت: سؤال از رئیس‌جمهور مشکلی را حل نمی‌کند، راه‌حل کاسپین سیاسی‌کردن نیست.

وی افزود: اگر سؤال از رئیس‌جمهور مطرح شود مشکل سیاسی می‌شود و دیگر هیچ‌وقت حل نمی‌شود، ما فقط تذکر را امضا می‌کنیم.

انتهای پیام//ف. ج


جلسه حزب مردم‌سالاری در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.