رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: توسعه ورزش همواره در اولویت فعالیت‌ها قرار دارد و امیدواریم در تمام ادارات نیز این امر به یک اولویت تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،هوشنگ حاتمی، رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه اظهار کرد: این رقابت‌ها در رشته های مختلف ورزشی با حضور پرشور جوانان برگزار شد و در نهایت در هر رشته تیم‌های برتر معرفی شدند.

 

وی با بیان اینکه توسعه ورزش همواره در اولویت فعالیت‌ها قرار دارد و امیدواریم در تمام ادارات نیز این امر به یک اولویت تبدیل شود افزود: به منظور پرسازی اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان در شهرستان ایذه، کلاس‌های تابستانه رشته‌‌های مختلف ورزشی فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه تصریح کرد: فعالیت کلاس‌های ورزشی شهرستان پس از پایان یافتن امتحانات دانش‌آموزان آغاز و تا قبل از فصل بازگشایی مدارس ادامه خواهد داشت.

 

حاتمی در ادامه با اشاره به پایان یافتن مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان بیان داشت: این دوره از رقابت‌ها با معرفی تیم قهرمان و مشخص شدن تیم‌های دوم و سوم به پایان رسید.

 

وی با بیان اینکه تیم های پاس و سپاهان به فینال این دوره از رقابت‌های فوتسال شهرستان راه پیدا کردند گفت: تیم سپاهان این شهرستان با برد 5 بر 3 موفق به کسب مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شد و پس از تیم پاس در رده دوم، کیهان سوسن نیز به مقام سوم دست پیدا کرد که در پایان از تیم‌های برتر با اهدای کاپ و هدایایی تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/م

 

غنی سازی اوقات فراغت در تابستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.