2 میلیارد و 700 میلیون ریالی مردم یزد برای آزادی زندانیان در برنامه ماه مهربانی که به مدت 12 شب در یزد برگزار شد انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ اسلام افشون مدیر عامل ستاد دیه استان یزد از کمک 2 میلیارد و 761 میلیون ریالی مردم نوعدوست این استان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خبر داد .

اسلام افشون افزود: این کمک ها در قالب برنامه ماه مهربانی و برگزاری پویش پیامکی که به مدت 12 شب در یزد برگزار شد انجام گرفته است.

وی ادامه داد: در قالب برنامه ماه مهربانی که در اواخر ماه مبارک رمضان برگزار شد هفت هزار و 547 نفر بصورت پیامکی شرکت و هدایای خود را بصورت نقدی تقدیم کردند.

این مسئول اظهار داشت: همچنین افرادی که بصورت حضوری در برنامه ماه مهربانی شرکت کرده بودند افزون بر سه میلیارد و 900 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند.

افشون گفت: جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان همچنان ادامه دارد که مردم نوعدوست می توانند به ستاد دیه استان مراجعه و اقدام کنند.

وی اظهار داشت: برای آزادی 163 زندانی جرائم غیر عمد استان افزون بر 250 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

در سال 1395 نیز 120 نفر مددجوی جرائم غیر عمد با کمک‌های خیرین و تلاش‌های مجموعه ستاد دیه دوباره به آغوش خانواده خود بازگشتند.

لازم به ذکراست شبکه تابان با همکاری و همراهی ستاد دیه استان و شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد در چهارمین شب ویژه برنامه ماه مهربانی دو زندانی را آازاد کرد.

انتهای پیام/ ی

نتیجه برنامه ماه مهربانی ، کمک خیران یزدی به زندانیان جرائم غیر عمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار