عضو کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهروندان اصفهانی دائماً با پارکینگ فرودگاه اصفهان سر و کار داشته و افزایش نرخ کرایه آن باید از طریق مسؤولان مربوطه رسیدگی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم نصر اصفهانی امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: حلقه چهارم ترافیکی به ویژه در منطقه شمال شرق و غرب شهر یکی از اولویت‌های اصفهان است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین به خصوص در شمال شهر اصفهان افزود: ترافیک در بزرگراه شهید خرازی به شدت اشباع شده است و اگر اقدام جدی در راستای رفع ترافیک این مسیر صورت نگیرد تا چند سال آینده با مشکل روبرو خواهیم شد.

عضو کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به قیمت‌گذاری در پروژه ناژوان گفت: هر متر مربع زمین با کاربری کشاورزی در منطقه ناژوان بین 70  تا 80 هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود؛ همزمان با چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان برخی از زمین‌های کشاورزی بیش از 300 هزار تومان قیمت‌گذاری شده که از نظر کیفیت آب و خاک بسیار نامطلوب است.

وی تصریح کرد: متأسفانه این نوع قیمت‌گذاری در منطقه ناژوان باعث کاهش رونق در این منطقه شده است، بنابراین باید عدالت در این زمینه رعایت شود و همان‌طور که اعضای شورای اسلامی شهر برای خدمت‌گذاری به مردم قسم خورده‌اند در قبال چنین مواردی مسؤولیت دارند.

نصر اصفهانی در پایان با اشاره به افزایش 400 درصدی نرخ کرایه پارکینگ فرودگاه شهید بهشتی اصفهان بیان داشت: پارکینگ فرودگاه شهید بهشتی اصفهان قوانین و مقررات خاص خود را داشته و از حوزه مسائل شهری اصفهان خارج است اما شهروندان اصفهانی دائماً با این پارکینگ سر و کار داشته و شورای اسلامی شهر اصفهان موظف است تا به صرفه بودن پارک خودرو در این پارکینگ را به اطلاع شهروندان برساند، امیدوارم این موضوع از طریق مسؤولان مربوطه رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش نرخ کرایه پارکینگ فرودگاه اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار