خبرهای ورزشی امروزشنبه 10 تیر ماه در رشته های مختلف را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ خبرهای ورزشی امروزشنبه 10 تیر ماه در رشته های مختلف را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

١-برگزاری مجمع انتخاباتی هييت پهلوانی و زورخانه ای استان

٢-اغاز مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی كشور در شهر دوچرخه ها

70 دوچرخه‌سوار از استان‌های مختلف کشور دقائقی پیش رقابت خود در مرحله استقامت مسابقات قهرمانی کشور را در جاده‌های یزد استارت زدند. در این دوره از رقابت‌ها که با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان در یزد برگزار می‌شود، رکابزنانی از 24 استان کشور حضور دارند.

این مسابقات که رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، امروز و از دقائقی پیش با حضور 70 رکابزن در جاده خضرآباد به مسافت 160 کیلومتر آغاز شده است.
این مسابقات که تا 15 تیرماه ادامه خواهد داشت، از فردا یکشنبه در رشته تایم تریل جاده در رده‌های سنی و جنسی مختلف دنبال خواهد شد.

٣-تيم های ايفاسرام اردكان و مقاومت گلساپوش جريمه شدند

در پی ایجاد برخی حواشی در بازی تیم های گلساپوش یزد و ایفاسرام اردکان در 22 اردیبهشت ماه در چارچوب لیگ برتر ساحلی کشور، کمیته انضباطی 2 تیم را 32 میلیون ریال جریمه کرد.
تصمیم کمیته انضباطی بر اساس گزارش داور و ناظر مسابقه و طبق بند چهار ماده 66 و 56 و بند یک ماده 79 و 55 اعمال شده است.


٤-شاگردان ميرشمسی در رده سوم جهان

رنكينگ جديد تيم های ملی فوتبال ساحلی جهان اعلام شد كه بر اين اساس شاگردان ميرشمسی،سرمربي يزدی تيم ملی،بعد از برزيل و پرتغال همچنان در رده ي سوم جهان ميباشند.

گفتنی است اين نخستين بار در ورزش های تيمی است كه ايرانی ها در جمع سه تيم برتر جهان حضور دارند.

انتهای پیام/ ی

خبرهای ورزشی امروز شنبه 10 تیردر رشته های مختلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار