رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: آسمان در اکثر مناطق استان اصفهان تا دو روز آینده بصورت صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش  با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا دو درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت افزود: در این مدت آسمانی بصورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

وی گفت: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی تا دو روز آینده ناپایداری های ضعیفی را در سطح استان خواهیم داشت و شرایط برای وزش باد و گرد و خاک در استان بویژه در مناطق شرقی مهیا است.

خدابخش افزود: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 40 درجه سانتیگراد و امروز ( شنبه) هم در خنک ترین ساعات به 22 درجه سانتیگراد رسید.

وی گفت: چوپانان با 43 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و بویین و میاندشت با هفت درجه سانتیگراد به عنوان خنک ترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان برای هوای کلانشهر اصفهان در روز یکشنبه(فردا)، صاف تا قسمتی ابری و غبار آلود، گاهی وزش باد و برای روز دوشنبه، صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.

 

انتهای پیام/م

 

کاهش یک تا دو درجه ای دما در اکثر مناطق استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.