سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در خصوص بازی با تیم شهروند ساری گفت: از عملکرد بازیکنانم در این بازی رضایت دارم .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،کیاوش علاسوند، سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در بازی با شهروند ساری در هفته اول لیگ برتر کشور گفت: در این دیدار نتوانستیم به خواسته‌مان که نگه‌داشتن حداکثر امتیاز در اهواز بود، برسیم.

کیاوش علاسوند اظهار کرد:‌ بازی خوبی بود و در دمای 53 درجه‌ای اهواز میزبان تیم شهروند ساری بودیم. این بازی به تساوی رسید ولی آن‌چه که می‌خواستیم رقم نخورد؛ ما از نظر فنی و خلق موقعیت خوب بودیم ولی فکر می‌کنم کمی در امر گل‌زنی مشکل داشتیم.

وی بیان داشت:‌ دراین بازی نتوانستیم به خواسته‌مان که نگه‌داشتن حداکثر امتیاز در اهواز بود، برسیم ولی از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم و در ادامه نیز باید بیشتر تمرین کنیم تا در گلزنی موفق باشیم و بیشترین استفاده را از موقعیت‌های‌مان ببریم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در ارزیابی از تیم شهروند ساری عنوان‌ کرد:‌ حریف برای دفاع و استفاده از ضد حمله به اهواز آمده بود که به نظرم به خواسته‌اش رسید و توانست دفاع چند لایه و 40 دقیقه‌ای را انجام دهد.


علاسوند در خصوص دیدار تیمش در هفته دوم لیگ برتر برابر تاسیسات دریایی نیز عنوان کرد: فکر می‌کنم این بازی حساس‌ترین دیدار هفته دوم است. دو تیم در هفته نخست نتیجه لازم را کسب نکردند و این بازی برای هر دو تیم اهمیت دارد. تیم‌ وحید شمسایی همیشه خوب است و در نقل و انتقالات نیز بهترین عملکرد را داشته است. ما هم باید به روزهای خوب‌مان برگردیم و تلاش کنیم در وهله اول یک بازی خوب انجام دهیم و در نهایت با دست پر به اهواز برگردیم.

 

انتهای پیام/م

 

تساوی تیم فوتسال حفاری در مقابل شهروند ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.