تعدادی از اعضای مجمع یکی از فدراسیون های ورزشی ادعا کرده اند یک مسئول ورزشی از آنان خواسته در روز انتخابات از آراء خود عکس بگیرند.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان از یک سال گذشته تا کنون چندین فدراسیون با سرپرست اداره می شود که تکلیف رئیس در تعدادی از آن ها مشخص شده  اما تعدادی دیگر هم چنان بدون رئیس روزگار می گذارند.

آن چه که در این چند سال بارها ثابت شده است تزلزل و آشفتگی در فدراسیون هایی است که مدت مدیریت رئیس آن پایان می یابد و فردی به عنوان سرپرست پا به فدراسیون می گذارد و تا یرگزاری انتخابات که گاهی طولانی تر از زمان قانونی هم می شود فدراسیون بی هدف تر از همیشه اداره  شود و همه برنامه ها موقتی و نظارتی هم بر عملکرد مسئولان انجام نپذیرد.

داستان فروش رای در مقابل اخذ سمت 

گفته می شود فردی که در انتخابات فدراسیون دستی بر آتش دارد تصمیم گرفته برای خرید آرا مجمع از روش نوینی استفاده کند و بخت خود را برای تکیه زدن به صندلی ریاست مورد آزمایش قرار دهد.

این در حالی است که اهالی این رشته کمترین شانس را برای وی در نظر گرفته اند اما لابی های قبل از انتخابات شاید شرایط را عوض کند و در شانس اول نشستن بر روی صندلی ریاست فدراسیون را تغییر دهد.

شنیده ها حاکیست که فرد مورد نظر درخواست عجیبی از افراد واجد شرایط برای رای داشته است.

برخی از روسا ادعا کرده اند آقای مسئول ازآنهاخواسته از رای خود عکس بیاندازند و برای او ارسال کنند تا شاید در صورت رای آوردن سرپرست، امنیت صندلی آن ها تامین و یا سمت جدیدی به آنها بدهد.

این صحبت ها ادعایی است که امیدواریم هیچوقت به اثبات نرسد اما  این موضوع  به عنوان یک شایعه هم برای ما قابل پیگیری است، هرچند دوست نداریم به نتیجه برسد.

 اما افرادی که در انتخابات فدراسیون های ورزشی حضور داشته اند باید این موضوع را بهتر درک کنند که این اتفاق اگر چه عجیب اما غیر ممکن نیست و در گذشته نیز این اتفاقات مورد اعتراض برخی نامزد های ریاست فدراسیون در رشته های مختلف نیز قرار گرفته است.

وزارت ورزش و جوانان می بایستی در مورد یان موضوع فکری عاجل کند چرا که برخی اقدامات در انتخابات فدراسیون ها در نهایت منتسب به وزارت ورزش می شود و انگ دخالت در انتخابات دامن معاون وزیر را می گیرد ،بگذارید حداقل یکبار در یک فدراسیون قانون تحت نظارت  وزارت ورزش و جوانان بدون حرف و حدیث انجام پذیرد و افراد سود جو نیز به سزای اعمالشان برسند. 

  انتهای پیام/

حواشی در آستانه انتخابات  یک فدراسیون ورزشی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار