سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: باهماهنگی صورت گرفته در محل ساختمان فروریخته پلاسکو، ساختمان تجاری برای کسب‌وکار ساخته خواهد شد.

  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا تقی‌پور  درباره وضعیت کسبه ساختمان پلاسکو اظهار داشت: در اردیبهشت‌ جلسه‌ای با بعضی از کسبه ساختمان فروریخته پلاسکو داشته‌ایم و به تحقق نیافتن وعده‌های مسئولان و مشکلاتی که پیش رو دارند اشاره شد.

وی افزود: پس از ریزش ساختمان پلاسکو دو کمیته در شورای اسلامی شهر تهران تشکیل و زوایای مختلف این حادثه تلخ را بررسی کردند.

تقی‌پور بیان داشت: در جلسه آینده اقدامات دستگاه‌ها و نهادهایی که درباره ریزش ساختمان پلاسکو وظیفه‌ای داشتند بررسی‌ می‌شود و دستگاه‌هایی که به وعده‌های خود تاکنون درباره کسبه ساختمان پلاسکو عمل نکرده‌اند مشخص خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: پس از ریزش ساختمان پلاسکو درباره ایمن‌سازی دیگر ساختمان‌های ناایمن نیز شورای شهر تهران اقدامات لازم را انجام داده است تا شاهد چنین حوادثی دیگر در شهر نباشیم و قطعاً شورای پنجم نیز این حادثه را فراموش نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های صورت‌گرفته و هماهنگی با مالک، شهرداری و وزارت مسکن و شهرسازی در محل ساختمان فروریخته پلاسکو، ساختمان تجاری برای کسب‌وکار ساخته خواهد شد و قطعاً یادبودی نیز برای شهدای آتش‌نشان در این ساختمان جدید ساخته می‌شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/

ساخت پلاسکوی جدید به زودی آغاز می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار