رئیس دادگاه زواره گفت: خلع ید 5 هزار متر زمین به ارزش یک میلیارد ریال جهت ساخت ساختمان جدید و تأسیس واحد اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف از اقدامات حوزه قضائی زواره است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نقدی به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: تعداد 2هزار و 136 پرونده تاکنون  وارد دادگاه و شورای حل اختلاف شده که از این تعداد 2007 مورد آن مختومه شده و در حال حاضر 514 پرونده که 375 مورد از دادگاه و 139 مورد از شورای حل اختلاف می‌باشد، باقی‌مانده است.

وی افزود:250 نفر در سامانه ثنا ثبت‌نام  کرده و 490 ابلاغ الکترونیکی صادرشده است، همچنین در سال گذشته حدود 5000 ابلاغ صادرشده است.

رئیس دادگاه بخش زواره تصریح کرد: از دیگر فعالیت‌های این دادگاه می‌توان به تجهیز دادگاه به وسایل امنیتی، خلع ید 5 هزار متر زمین به ارزش یک میلیارد ریال جهت ساخت ساختمان جدید، تأسیس واحد اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف، هشدار به طلافروشان جهت تجهیز شدن به وسایل امنیتی نام برد.

وی افزود: از همکاری کلیه مسؤولان بخش و شهر زواره به‌ ویژه از اقدامات ناحیه مقاومت حوزه بسیج شهید صدوقی زواره که در جهت اجرای امنیت در شب‌های قدر، روز جهانی قدس، نماز عید سعید فطر و انتخابات همکاری نمودند تشکر می‌کنم.

 

انتهای پیام/م

 

تاسیس واحد اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.