حوزه هنری انقلاب اسلامی به منظور پرورش استعدادهای هنری و نیز تبیین هنر انقلاب اسلامی در بین هنرمندان جوان فعالیت کارگاهی خود را از ابتدای تیرماه آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ زهرا پورخوش مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: این کارگاه به منظور جلب همکاری و تبادل دانش هنری برای هنرمندان جوان برگزار گردید در عرصه  آموزش هنر به نوجوانان به هر میزان که سرمایه گزاری کرده ایم نتیجه  مطلوب داشته است.

وی بیان داشت در اجرای این آموزش ها تمرکز و توجه بیشتر به تولید آثاری با محوریت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده و  این فعالیت با هدف مهارت آموزی هنرجویان و حرکت به سمت شعار سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال انجام شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این کارگاه هنرجویان با هنری که بتواند زمینه ی تفکر صحیح در راه رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی و اندیشه های تابناک امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری باشد آشنا خواهند شد این کارگاه ها در محل مجتمع فرهنگی آموزشی حوزه هنری استان کرمانشاه در رشته های کاریکاتور، تصویرسازی، تایپوگرافی، تذهیب و معماری برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.