شنا با کرم ضد آفتاب ممنوع/ تاثیرات شگفت انگیز نوشیدن ۳۰ روز پشت سر هم آب/ لزوم پایبندی وزارت علوم به قانون/ آشنایی با علائم بیماری وسواس اجباری/ طرز تهیه میان وعده‌ای خوشمزه با میوه‌های تابستانیبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

یک اسموتی ساده با میوه‌های تابستانی
مصرف اسموتی معرفی شده در این بخش علاوه بر صبحانه کودک، به عنوان یک میان وعده خنک پیشنهاد می‌شود.

جزئیات ثبت نام کتاب‌های درسی
مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به زمان ثبت نام کتاب‌های درسی گفت: ثبت نام در سامانه سناد برای ثبت سفارش کتاب درسی الزامی است.

صدای قلب جنین از چه زمانی شنیده می‌شود؟
شنیدن صدای ضربان قلب جنین زیباترین صدایی است که مادر در طول دوران بارداری می‌شنود و امید دارد که این دوران با موفقیت طی شود و نوزاد سالم به این دنیا بیاید.

تاثیر ۲ دقیقه پیاده روی در رفع گرفتگی عروق

راه رفتن به مدت ۲ دقیقه به شکل قابل توجهی میزان اسید‌های چرب را که منجر به گرفتگی عروق می‌شود، کاهش می‌دهد.

جزئیات مرحله دوم پذیرش در کدرشته های خاص آزمون ارشد اعلام شد
برنامه زمانی و جزئیات مصاحبه و سایر مراحل گزینش برای کدرشته های بورسیه و دارای شرایط خاص در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ اعلام شد.

هرگز با کرم ضد آفتاب شنا نکنید
باوجود مفید بودن استفاده از کرم، لوسیون و اسپری ضد آفتاب برای محافظت از بدن در مقابل اشعه‌های مضر خورشید، اما زمان استفاده از این محصول نیز شرایطی دارد و می‌تواند به جای فایده برای بدن مضرباشد.

۳۰ روز پشت سر هم آب بنوشید تا شاهد معجزه آن باشید
دانشمندان دریافته اند که اگر فردی به مدت ۳۰ روز به میزان ۸ تا ۱۰ لیوان آب به مصرف برسانید این اتفاق‌های خوب در بدنش رخ می‌دهد.

علائم وسواس اجباری چیست؟
اختلال وسواسی جبری که شامل افکار مزاحم، آداب وسواسی و اشتغالات ذهنی است، چهارمین اختلال روانپزشکی از نظر شیوع است که میزان ابتلا به آن در زنان و مردان برابر است.

بزرگداشت روز جهانی سیارک ها+ تصاویر
روز جهانی سیارک در روز ۳۰ ماه ژوئن مصادف با ۹ تیرماه هرسال است و علاقه‌مندان به نجوم دراین روز گرد هم می‌آیند تا به بررسی خطراتی که کره زمین را از طریق برخورد سیارک‌ها تهدید می‌کند، بپردازند.

تکذیبیه سازمان سنجش اعمال سلیقه شخصی است
رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد گفت: تکذیبیه سازمان سنجش اعمال سلیقه شخصی است و ما طبق قانون عمل کرده ایم و آنچه وزارت علوم در این کدرشته‌های دانشگاه آزاد می‌گوید ناقض قانون است.

زمان آغاز آزمون های عملی رشته‌های هنر در آزمون کارشناسی ارشد
آزمون مرحله دوم یا پروژه‌های عملی کد رشته‌ های امتحانی هنر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ از ۱۱ تیرماه با آزمون های موسیقی آغاز می شود و آخرین آزمون مربوط به رشته طراحی پارچه و لباس است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار