امام جمعه موقت میبدگفت:در مقابل اعمال و تحریم های آمريكا در هيچ مرحله ای سکوت نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حجت الاسلام کارگرامام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه امروز نهم تیرماه گفت: اگر مردم اطمینان کنند کالای داخلی از کالای وارداتی و خارجی بهتر است قطعاً به مصرف کالا های داخلی خواهند پرداخت.

حجت الاسلام کارگرافزود: اگر مردم اطمینان کنند کالای داخلی از کالای وارداتی و خارجی بهتر است قطعاً به مصرف کالا های داخلی خواهند پرداخت و صاحبان صنایع نیز باید در این زمینه سعی کنند تا محصولات خود را ارتقا دهند و اطمینان بازار داخلی را بدست آورند.

 امام جمعه موقت میبد ادامه داد: از مسئولين می خواهيم که محكم و با شجاعت در مقابل زياده خواهی آمريكا بايستند و مقاومت در برابر آن ها جواب خواهد داد و سلسله تحریم ها نیز همچنان ادامه دارد و هرروز به یک بهانه ای تحریم های جدیدی را اعمال می کنند که بايد با قدرت و قاطعیت دربرابر آن ها ایستادگی کرد.

حجت الاسلام کارگر با اشاره به روز صنعت و معدن، خطاب به مسئولین، صاحبان صنایع و مردم بیان کرد: مسئولین، دولت و مجلس شورای اسلامی باید مشكلات صنايع كشور را رصد و بررسی كنند و ببینند که صنایع برای راه اندازی و ادامه فعالیت خود چه نیاز هایی دارند که دولت می تواند آن را حل کند.

وی ضمن بیان مشکلات واحد های تولیدی و صنایع و توجه ویژه مسئولین به مشکلات آن ها گفت: مسئولین باید به مشکلات صنایع توجه ویژه ای داشته باشند و در بخش معدن انتظار داريم که سرمايه عظيم این ملت ارزان از دست نرود و فعالیتی را در این زمینه شروع کنند تا ارزش افزوده داشته باشیم و سرمايه های ما به راحتی از كشور خارج نشود.

حجت الاسلام کارگر خاطرنشان کرد: اگر مردم اطمینان کنند کالای داخلی از کالای وارداتی و خارجی بهتر است قطعاً به مصرف کالا های داخلی خواهند پرداخت و صاحبان صنایع نیز باید در این زمینه سعی کنند تا محصولات خود را ارتقا دهند و اطمینان بازار داخلی را بدست آورند.

وی افزود: ما باید به صاحبان صنایع و تولید داخلی کمک کنیم و از محصولات داخلی کشور استفاده کنیم تا دشمن های زورگو هر روز ما را به یک تحریمی نترسانند.

امام جمعه موقت شهرستان به سالروز شهادت آیت الله صدوقی و آیت الله دکتر بهشتی اشاره کرد و گفت: آیت الله صدوقی عالم، یار رهبر انقلاب و یار مظلومین بود و هر حادثه ای که رخ می داد به مردم خدمت می کرد و به دست منافقین مزدور و کوردل در خانه خدا به شهادت رسید.

خطیب جمعه موقت میبد در ادامه گفت: سالروز ایام گذشته نشان می دهد که ملت ايران قربانی تروريسم است.

امام جمعه موقت میبد ضمن اشاره به پیروزی های اخیر نیرو های مقاومت در برابر گروه تکفیری داعش در خطبه های نماز جمعه این هفته اذعان داشت: خوشحاليم امروز محور مقاومت توانست بر پول، ثروت و قدرت بيروز شود.

محمد کارگر افزود: مقاومت مردم عراق، سوريه و كمك های نیروهای مقاومت، دولت و ملت ایران باعث شد دشمن عقب نشینی کند و تحت هیچ شرایطی انسان نباید ناامید شود.

وی همچنین گفت: آمريكا و عربستان بيش بينی می كردند كه ٣٠ سال این جنگ ادامه دارد و نیروهای محور مقاومت بر اين گروه وهای، داعشی وآمريكايی پيروز شدند.

کارگر تصریح کرد: با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری در مسئله نفوذ، ما هم بايد توجه داشته باشیم که در كشور ما راه نفوذی پیدا نشود و مردم، ملت و جوانان جمهوری اسلامی ایران باید به فرمان فرمانده کل قوای ایران و به فرمان آتش به اختيار آماده باشند.

وی یادآور شد: بايد مواظب باشيم نحوه عمل را از سرچشمه زلال مقام معظم رهبری و افرادی که از نظریه های رهبر معظم انقلاب پیروی می کنند بگيريم و باید احتیاط کنیم که در این مسیر آتش به اختیار اشتباهی صورت نگیرد.

حجت الاسلام کارگر ضمن اشاره به بهانه های جدید آمریکا و اعمال تحریم های جدید علیه ایران تاکید کرد: از مسئولين مي خواهيم که محكم و با شجاعت در مقابل زياده خواهی آمريكا بايستند و مقاومت در برابر آن ها جواب خواهد داد.

وی ادامه داد: سلسله تحریم ها نیز همچنان ادامه دارد و هرروز به یک بهانه ای تحریم های جدیدی را علیه ایران اعمال می کنند که بايد با قدرت و قاطعیت در برابر آن ها ایستادگی کرد.

وی در پایان اذعان داشت: به مسئولين و اعضای تيم هسته ای توصيه می كنم که به مصاحبه های خودشان در زمان مذاکره گوش دهند و قرار بر این بوده است که هیچ تحریمی علیه ایران نباشد و متاسفانه در دو سال اخیر به بهانه های مختلف كشور ايران را تحريم می كنند.

انتهای پیام/ ی

ایستادگی با قاطعیت در مقابل زياده خواهی آمريكا بر تحریم های جدید علیه ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.