آیت الله دری نجف آبادی درخطبه های نماز جمعه اراک گفت:مردم استاندار لایق و شهردار امین می‌خواهند.

استاندار لایق و شهردار امین خواست مردمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی درخطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اراک با اشاره به آغاز به کار دولت وشوراهای جدید. با بیان اینکه مردم از وزیر کشور استاندار لایق و از شورای شهر شهرداری امین و کار بلد می‌خواهند، گفت: کسانی که روی کار می‌آیند باید امین و امانت‌دار بوده و نخواهند عقده‌های خود را بر سر مردم خالی کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه دولت دوازدهم باید از تمام فرصت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کرده و از هیچ تلاشی فروگذار نکنندافزود: دولت دوازدهم باید کمبودها را جبران کندو در حوزه فرهنگ، اقتصاد و اجتماع تحولات شگرفی ایجاد کند.

امام‌جمعه اراک اضافه کرد: آنچه تاکنون موجب پیروزی و اقتدار ایران اسلامی در برابر جنایت‌ها و خیانت‌های دشمنان اسلام شده بدون شک اتحاد و همدلی مردم و پیروی آنان از ولی‌فقیه بوده که در آینده نیز موجب پیروزی نظام و انقلاب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه94 سال قبل در چنین ایامی حکومت خبیث آل سعود به قبرستان بقیع حمله کرده و قبور مطهر ائمه اطهار(ع) و همچنین شهدای احد را با خاک یکسان کرد تصریح کرد: عملکرد آل سعود در طول تاریخ بر کسی پوشیده نیست، به ویژه اینکه در سال‌های اخیر مردم جهان به‌خوبی با ماهیت پلید آنها آشنا شده‌اند.

امام‌جمعه اراک حمایت از تروریست‌ها، داعش و پیروی از آمریکا و صهیونیسم را تنها بخشی از اقدامات خیانتکارانه آل سعود دانست و ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی عربستان بیش از 100 میلیارد دلار از صدام حمایت کرد.

وی با بیان اینکه امروز داعش به خانه قبر سپرده شده گفت: چهار سال گذشته داعش با حمله به عراق یک‌سوم خاک این کشور را به تصرف خود درآوردند، اما امروز با مقاومت و ایستادگی مردم، نقشه‌های حکیمانه و مدبرانه فرماندهان عراق، سردار سلیمانی، نیروهای قدس و سپاه، گروهک داعش روزهای آخر عمر خود را سپری می‌کند.

 

انتهای پیام/ج

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.