جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 180 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز‌های شمالی استان خبر داد.

کشف بیش از ۱۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز‌های شمالی استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ محمد ملاشاهی جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان ،اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اقدامات دقیق اطلاعاتی و عملیاتی از انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل به منظور جلوگیری از ورود مواد در منطقه شناسایی شده حضور یافته و به پوشش نوار مرزی پرداختند.

جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران پس از اجرای کمین هدفمند در مسیر‌های شناسایی شده با مشاهده سوداگران مرگ و نیز واکنش سریع خود توانستند از ادامه مسیر آن‌ها به داخل کشور جلوگیری کنند.

وی ضمن تقدیر از اقدام به موقع و برخورد مقتدرانه مرزداران هنگ مرزی زابل خاطرنشان کرد: قاچاقچیان که خود را در محاصره نیرو‌های مرزبانی می‌دیدند و توان مقابله با آن‌ها را نداشتند با بر جای گذاشتن محموله و استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.

ملاشاهی افزود: مأموران با رعایت نکات امنیتی، در پاکسازی دقیق منطقه ۱۴۱ کیلوگرم تریاک، ۳۴ کیلو و ۳۵۰ گرم حشیش و ۹ کیلوگرم شیشه جمعاً به ۱۸۴ کیلو و ۳۵۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد گفت: مرزداران استان با پاسداری از مرز‌های جنوب شرقی کشور، منطقه را برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد می‌کنند.

 

انتهای پیام/ف

کشف مواد مخدر در پاکسازی مزرهای شمالی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.