تیم بانوان کوهنورد آمل در نخستین صعود فنی و برون مرزی خود، نیمه نخست مرداد ماه به قله کازبک در کشور گرجستان اعزام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهین خضرایی نائب رئیس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی شهرستان آمل گفت: ۱۰ کوهنورد زن به عنوان نخستین صعود فنی و برون مرزی بانوان مازندران نیمه نخست مرداد ماه به قله کازبک در کشور گرجستان اعزام خواهد شد.

وی افزود: قله ۵ هزار و ۴۷ متری کازبک در شرق رشته کوه قفقاز مرکزی در کشور گرجستان به عنوان یکی از قله‌های فنی برای صعود کوهنوردان هست که از آن به عنوان اورست کوچک نیز یاد می‌شود.

نائب رئیس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی آمل به آمادگی تیم کوهنوردی بانوان این شهرستان اشاره کرد و گفت: تیم کوهنوردی بانوان آمل با حضور ۱۰ نفر از بهترین‌های این رشته ورزشی از حدود ۵ ماه گذشته تاکنون در اردو‌های آمادگی حضور دارند و در آخرین برنامه خود هفته جاری به قله دماوند بام ایران صعود کردند.

خضرایی افزود: در تلاش هستیم تا با جذب حامی مالی قوی با تدارک بهتری صعود کنیم و هماهنگی و پیگیری‌های این بخش توسط هیات کوهنوری آمل درحال انجام است.

بیش از ۴۰ گروه کوهنوردی زیرنظر هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی آمل فعالیت و به طور میانگین در هر هفته صعود‌های منظم درون و برون استانی دارند.

انتهای پیام/ع
تدارک بانوان کوهنورد آملی برای صعود برون مرزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.