فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مواضع انقلابی رییس کل دادگستری استان مانع از بروز بسیاری از چالش های قضایی و امنیتی در استان شده است.

 

 

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، جایگاه قضا را بسیار برجسته خواند و گفت: رسول اکرم (ص) اجر توجه و احقاق برای یک تظلم خواهی را همنشینی با خود در بهشت بیان کرده اند و اگر دقت کنیم می بینیم که گاهی یک حکم حتی می تواند مسیر تاریخ را هم عوض کند.

ریحانی در ادامه برای این مثال واقعه عظیم عاشورا را بیان کرد و افزود: این واقعه، حاصل حکم یک قاضی بود و از اینجا می شود فهمید چقدر این منصب در نظام اسلام جایگاه والایی دارد.

وی رضایتمندی مراجعین به دستگاه قضائی را بسترساز خوشبینی به نظام و امنیت اجتماعی برشمرد و گفت: قضات اعتقادی و انقلابی در این مهم نقش انکارناپذیری دارند.

  محمدرضا عدالتخواه  رئیس کل دادگستری استان و رئیس شورای قشر بسیج کارمندی استان کرمانشاه نیز گفت: شهید بهشتی در بنیانهای فکری و اجتماعی و مبارزه با افکار التقاطی نقشی ماندگار و اساسی دارد که شناخت ابعاد مختلف شخصیت ایشان نیازمند واکاوی های جدی است و یک ضرورت برای همه دلسوزان نظام و بویژه برای نسلهای جدید.

وی یکی از خصایص شخصیت و مختصات فکری ایشان که می تواند برای جامعه امروز مفید باشد را شناخت مواضع تولی و تبری پیرامون اسلام و انقلاب و ارزشها عنوان کرد که امروز برای شناخت پروژه نفوذ از اهمیت بالایی برخوردار است و افزود: باید الگوی فکری و عملی آن شهید سعید نقشه راه همه ما باشد برای دفاع از حریم ولایت و مواضعی که فضا غبارآلود می شود و نیاز به دقت و تشخیص دقیق هست.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
س ص
۰۰:۲۰ ۰۹ تير ۱۳۹۶
سپاس.