تبریز؛

برگزاری دومین دوره مسابقات سوارکاری استقامت کشور جام سهند در مراغه

رئیس هیات سوارکاری و دبیر اجرایی مسابقات سوارکاری جام سهند مراغه از برگزاری دومین دوره مسابقات سوارکاری استقامت کشور جام سهند در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  رضا مختاری رئیس هیات سوارکاری و دبیر اجرایی مسابقات سوارکاری جام سهند مراغه گفت: این رقابت ها با حضور سوارکاران سراسر کشور به مدت سه روز از 12 تا 14 تیرماه جاری به میزبانی باشگاه آذرخش مراغه برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این رقابت کشوری، سوارکاران شرکت کننده در 2 مسافت استقامت 80 و 110 کیلومتر به رقابت می پردازند.

وی اضافه کرد: سوارکاران کشوری بالای 14 سال با اسب های بالای 6 سال در هر 2 مسافت در این رقابت ها می توانند شرکت کنند.

وی گفت: این رقابت ها با حضور نمایندگان فدراسیون سوارکاری، کمیته فنی و هیات داوران و نیز برایان سیدان مدرس و مشاور فدراسیون جهانی برگزار می شود.

مختاری همچنین با اشاره به برگزاری رقابت های استانی سوارکاری استقامت که همزمان با مسابقات کشوری در مراغه افزود: این رقابت ها نیز به مدت سه روز در مسافت های 40، 60 و 80 کیلومتر به میزبانی این شهرستان با حضور سواراکاران آذربایجان شرقی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها به نفرات برتر در بخش های مختلف جوایزی از سوی هیات سوارکاری آذربایجان شرقی، مراغه و نیز فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی اهدا خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات به همت هیات های سوارکاری مراغه، آذربایجان شرقی و نیز زیر نظر فدراسیون سوارکاری کشور و با همکاری نهادهای مختلف از جمله اداره ورزش و جوانان ارتش جمهوری اسلامی، فرمانداری مراغه، حفاظت از محیط زیست، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دامپزشکی و نهادهای خصوصی این شهرستان برگزار می شود.

اولین دوره مسابقات کشوری سوارکاری استقامت جام سهند 25 و 26 تیرماه سال گذشته به میزبانی مراغه برگزار شده بود.

هم اکنون حدود پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 42 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.