رئیس فدراسیون کشتی از برگزاری ارودهای بستر سازی تیم کشتی نونهالان در چابهار خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه ایران در مسابقات بین المللی جام یادگار امام الگوی خاصی تدوین کرده است از تجهیز4باشگاه کشتی و برگزاری ارودهای بستر سازی تیم کشوری نونهالان در چابهار خبرداد.


رسول خادم در برگزاری مسابقات بین المللی کشتی نوجوانان،جام یادگار امام، گفت: مدت هاست که فدراسیون کشتی به دنبال بهانه برای برگزاری تورنمت های بین اللملی خود در این استان است.


وی با بیان اینکه تورمنت بین المللی جام یادگار امام(ره)ایجاد حرکت جدید در کشتی سیستان وبلوچستان است افزود: با موافقت منطقه آزاد چابهار به زودی چهار تشک اهدایی فدراسیون کشتی در باشگاه های چابهار پهن می شوند.


رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه چابهار زیرساخت های اولیه را برای برگزاری مسابقات و اردوهای بین المللی دارد تصریح کرد: برگزاری اردوهای بسترسازی نونهالان در منطقه آزاد چابهار در اواخر تابستان و پاییز سال جاری دردستور کار فدراسیون کشتی است.


خادم از فراهم شدن مقدمات برای برگزاری مسابقات بین المللی کشتی جوانان،جام یادگار امام،خبرداد و گفت:هیئت کشتی استان متعاقب برگزاری مسابقات نوجوانان جام یادگار امام درخواست برگزاری این مسابقات در رده جوانان را کرده که نظر مثبت فدراسیون را در پی داشت.


وی تاکید کرد: در مسابقات و اردو های بین المللی وملی توان کشتی گیران ومربیان بومی ارتقا می یابد چراکه آن ها اصحاب ورزش استان با مربیان وکشتی گیران به نام کشوری آشنا ورقابت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار